Zijn er hier jongens die een GPS Voertuig volgsysteem hebben? zo ja !
welke merk / type / uitvoering gebruiken jullie? en uiteraard naar tevredenheid?
ik vraag dit omdat het aanbod reuze is !
op marktplaats kan je zowat niet om de advertentie's heen.
maar er zijn veel verschillen, voorral de prijzen verschillen nogal!
is in dit geval " goedkoop is duurkoop " of zijn alle systemen voor zover wel geschikt.
natuurlijk weet ik dat er een aantal dieven met een gps jamer rond lopen, maar ja je probeert je auto toch het beste te beveiligen.
een systeem van rond de 100 euro zou dat net zo goed functioneren als die van 200 euro?
het is de bedoeling uiteraard een systeem te nemen die je op je 12v boardnet aansluit met een accu capaciteit van een aantal uur nadat de stroom word afgekoppeld.
dit is wat ik minimaal ver eis!!
( kan ik achteraf nooit zeggen " had ik er maar een GPS in gebouwd " )
Graag wat nuttige reacties en Tips !
GPS volgsysteem tevredenheid
-
- Type auto: Golf VII GTI Perf.
- Verlengsnoer
Re: GPS volgsysteem tevredenheid
In de andere auto voor de deur zit een klasse 5 alarm van een niet hier te noemen merk welke ook is aangemeld bij een meldkamer!
Als ik mij niet vergis is hier ik 2008 tussen de 1500 en 2000 euro voor betaald bij de dealer! Je vraag.
Natuurlijk zit er verschil in de producten en de kwaliteit. Maar ik vermoed dat de aangeboden producten van 100 en 200 euro wel aan elkaar gewaagd zullen zijn! Een A merk krijg je niet voor die prijs!
Ik heb eraan gedacht bijvoorbeeld me iPhone in de auto achter te laten en als de wagen weg is via Find my phone terug te kijken waar de wagen is! Abo loopt binnen kort af waardoor ik de 5 ga nemen en de goed functionerende 4s "over" heb.. Was een idee welke ik overigens niet ga uitvoeren
denk dat je effectiever bent door je brandstof zekering eruit te halen 
Succes met je zoektocht !
Als ik mij niet vergis is hier ik 2008 tussen de 1500 en 2000 euro voor betaald bij de dealer! Je vraag.
Natuurlijk zit er verschil in de producten en de kwaliteit. Maar ik vermoed dat de aangeboden producten van 100 en 200 euro wel aan elkaar gewaagd zullen zijn! Een A merk krijg je niet voor die prijs!
Ik heb eraan gedacht bijvoorbeeld me iPhone in de auto achter te laten en als de wagen weg is via Find my phone terug te kijken waar de wagen is! Abo loopt binnen kort af waardoor ik de 5 ga nemen en de goed functionerende 4s "over" heb.. Was een idee welke ik overigens niet ga uitvoeren

Succes met je zoektocht !
Ik heb een Klasse 5 gehad via Fleetaccess, de meldkamer hiervan was super. Maar deze is overgenomen sinds een jaar door een andere (G4S), en toen heb ik besloten nooit meer een klasse 5 te nemen.
Situatie: Mijn auto is stuk, versnellingsbak, en staat in Geldermalsen. Zelf ben ik met een andere auto op vakantie in Italië. Op een doordeweekse dag word ik gebeld door de alarmcentrale, het alarm zou af gaan (rond 18:00u). Ik vraag, wat is de melding, beweging, laag spanning of extern alarm. De melding is beweging (de GPS coördinaten veranderen dan zonder dat het alarm uitgeschakeld is).
Dus mijn auto werd verplaatst!!!! Na sluitingstijd van de garage.
Ik gebeld met de garage, gesloten nemen niet op, ik gebeld met G4S, stuur er maar politie naar toe want ik vertrouw het niet. Hun antwoord was: Nee dat doen we niet!
Wat heb ik dan aan een klasse 5? In Italië kan ik zelf geen 0900-8844 bellen, de auto stond meer dan honderd km van mijn dichstbijzijnde familie lid, en de garage is onbereikbaar!
Het half uur daarna druk met bellen geweest en via via kreeg ik een 06 van 1 van de monteurs, die garandeerde mij dat de auto er nog gewoon stond, en dat hij waarschijnlijk aan de kant was geduwd.
Het alarm is dus zo goed als de meldkamer, het apparaatje zelf maakt weinig uit. Ook worden er nog regelmatig auto's met klasse 5 gestolen en niet weer gevonden (bijvoorbeeld een zeer opvallende blauwe Nissan Skyline R34 GTR enkele weken geleden). Een GPS jammer kost namelijk online maar enkele tientjes.
Situatie: Mijn auto is stuk, versnellingsbak, en staat in Geldermalsen. Zelf ben ik met een andere auto op vakantie in Italië. Op een doordeweekse dag word ik gebeld door de alarmcentrale, het alarm zou af gaan (rond 18:00u). Ik vraag, wat is de melding, beweging, laag spanning of extern alarm. De melding is beweging (de GPS coördinaten veranderen dan zonder dat het alarm uitgeschakeld is).
Dus mijn auto werd verplaatst!!!! Na sluitingstijd van de garage.
Ik gebeld met de garage, gesloten nemen niet op, ik gebeld met G4S, stuur er maar politie naar toe want ik vertrouw het niet. Hun antwoord was: Nee dat doen we niet!
Wat heb ik dan aan een klasse 5? In Italië kan ik zelf geen 0900-8844 bellen, de auto stond meer dan honderd km van mijn dichstbijzijnde familie lid, en de garage is onbereikbaar!
Het half uur daarna druk met bellen geweest en via via kreeg ik een 06 van 1 van de monteurs, die garandeerde mij dat de auto er nog gewoon stond, en dat hij waarschijnlijk aan de kant was geduwd.
Het alarm is dus zo goed als de meldkamer, het apparaatje zelf maakt weinig uit. Ook worden er nog regelmatig auto's met klasse 5 gestolen en niet weer gevonden (bijvoorbeeld een zeer opvallende blauwe Nissan Skyline R34 GTR enkele weken geleden). Een GPS jammer kost namelijk online maar enkele tientjes.
PSR-Performance
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
Tja, wel toevallig. Z'n zeer opvallende Supra die hij hiervoor had, was ook al gestolen........Ook worden er nog regelmatig auto's met klasse 5 gestolen en niet weer gevonden (bijvoorbeeld een zeer opvallende blauwe Nissan Skyline R34 GTR enkele weken geleden).

Golf 7R DSG Lapiz Blue
- Glenne
- Type auto: Golf VI GTI
je zou toch denken dat een klasse 5 alarm uit zo een prijsklasse een frequentie gebruikt die niet te jammen is, of op meerdere frequenties uitzend?
maar ze gaan altijd wel iets vinden om het te doen lukken natuurlijk.
maar ze gaan altijd wel iets vinden om het te doen lukken natuurlijk.
Golf VI GTI