Haha, maar wel mooi gewichtbzb schreef:ach is allemaal gewicht

Haha, maar wel mooi gewichtbzb schreef:ach is allemaal gewicht
gefeliciteerd alvast! we zien de foto's wel verschijnenron.vandijk schreef:Hallo GTI fanaten,
Gisteren Performance besteld in deep black met xenon-plus, dynaudio, 18" austin en nog hele waslijst opties. Week 19 is de levering
nou toch wel blijkbaarkevin78 schreef:Wat een prijzen.. Voor de normale particuliere rijder niet haalbaar...
Dan ga je richting M135i territorium......maar je hebt dan natuurlijk wel een full option GTI.O2RS schreef:Iedereen gefeliciteerd met de aankoop, jaloers!!!
Vind 50k voor een luxe uitgevoerde GTI toch een hele berg geld zeg!
Je hebt natuurlijk wel een complete en zeer mooie auto, maar voor dat bedrag heb je bijvoorbeeld ook een hele complete en jong gebruikte S4 om maar eens iets te noemen.
bzb schreef:nou toch wel blijkbaarkevin78 schreef:Wat een prijzen.. Voor de normale particuliere rijder niet haalbaar...
Tja , gaat eigenlijk nergens meer over73GTI schreef:Als je mij in de jaren 80 had verteld,in 2013 kost een Golf GTI 110.000 guldenhad ik je voor gek verklaard.
![]()
mvg lex
Huh? ik mag hopen dat dit nooit en te nimmer zal gebeuren met je nieuwe auto? Maar jij hebt andere ervaring lees ik?yal schreef: Dan loop je niet het risico dat de dealer jou GTI ff aan een 'hele goede' klant meegeeft...
Grt Yal
Hij staat vandaag in Leusdenronzuid schreef:Kan iemand bevestigen dat de nieuwe GTi vandaag bij PON staat, dan rij ik er even heen vanmiddag, is toch een aardig uurtje sturen, rij liever niet voor niks.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 8 gasten