Eventjes kennisgemaakt met onze jongste telg.
-
Re: Eventjes kennisgemaakt met onze jongste telg.
Gefeliciteerd Ron!!
Gaaf man!
Wanneer krijg je 'm?
Weten jullie trouwens of de GTI uitsluitend in Wolfsburg gebouwd wordt, of ook in Zwickau?
Wellicht een open deur, maar dat is te zien aan de laatste letter van het chassisnr.; W of P voor Zwickau
Gaaf man!
Wanneer krijg je 'm?
Weten jullie trouwens of de GTI uitsluitend in Wolfsburg gebouwd wordt, of ook in Zwickau?
Wellicht een open deur, maar dat is te zien aan de laatste letter van het chassisnr.; W of P voor Zwickau
Ook in Zwickau, waar de (kartonnen) Trabant vandaan kwam. 

Gr. Wehoo.

Goed dat ik dat lees van de LED achterlichten niet standaard zijn. Dacht namelijk dat het wel zo was. Maar nu ik nog eens goed kijk. Hmm.. had er wel standaard op mogen zitten.
Wanneer krijgen jullie je GTI? Ben wel erg benieuwd. Staat er nu bij PON geen GTI meer? Hebben ze alleen een rode staan?
Wanneer krijgen jullie je GTI? Ben wel erg benieuwd. Staat er nu bij PON geen GTI meer? Hebben ze alleen een rode staan?
Hallo mannen,
Was gisteren bij de dealer want mijn GTI VI (3,5 jaar oud) heeft inmiddels maar liefst 30.000 km gereden.
Rijd zelf intussen al tijden een dienstauto en sinds maart vorig jaar een Audi A3 1.6 TDI met S-tronic. Vandaar.
Mijn echtgenote geniet van de rode rakker. Ik pak 'm heel af en toe nog mee voor een sprintje hahaha.
De GTI inruilen is zonde, hij glimt nog als bij aanschaf... Wel vond ik, net als Bart, het interieur erg mooi en de key-less entry super.
Het kriebelt dus wel maar ik ga het niet doen.
Hebben jullie nog zin in een kleine meet? Ik heb jullie eerder daarover benaderd maar helaas kwam er toen weer van alles tussen.
Was gisteren bij de dealer want mijn GTI VI (3,5 jaar oud) heeft inmiddels maar liefst 30.000 km gereden.
Rijd zelf intussen al tijden een dienstauto en sinds maart vorig jaar een Audi A3 1.6 TDI met S-tronic. Vandaar.
Mijn echtgenote geniet van de rode rakker. Ik pak 'm heel af en toe nog mee voor een sprintje hahaha.
De GTI inruilen is zonde, hij glimt nog als bij aanschaf... Wel vond ik, net als Bart, het interieur erg mooi en de key-less entry super.
Het kriebelt dus wel maar ik ga het niet doen.
Hebben jullie nog zin in een kleine meet? Ik heb jullie eerder daarover benaderd maar helaas kwam er toen weer van alles tussen.
Hoi Albert,
Ik wel ook wel
Groetjes Bart
Ik wel ook wel

Groetjes Bart
- bluetiger
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Als het geen hondenweer is en niet al te ver weg heb ik ook wel zin om ffies bij te babbelen!
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Voor een meeting met de "oudere jongeren" ben ik altijd te porren. Ik vrees wel dat er nauwelijks meer een GTI tussen staat!
Ik kan wel zeggen dat de GTI-tijd qua beleving nog steeds bovenaan staat. Een Audi-meeting is toch anders. De Ring-ritten met Ivar zijn natuurlijk legendarisch. Door de Eifel met "ietsje" meer dan de toegestane 80 km/h. De roemruchte sprint met die Golf VI R. En ja, het ging niet helemaal goed met het toeteren en tegelijk weg, maar die ouwe bak van mij was wel bere, beresterk!
http://www.youtube.com/watch?v=Hn59V-eS43Y
Ik kan wel zeggen dat de GTI-tijd qua beleving nog steeds bovenaan staat. Een Audi-meeting is toch anders. De Ring-ritten met Ivar zijn natuurlijk legendarisch. Door de Eifel met "ietsje" meer dan de toegestane 80 km/h. De roemruchte sprint met die Golf VI R. En ja, het ging niet helemaal goed met het toeteren en tegelijk weg, maar die ouwe bak van mij was wel bere, beresterk!
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
- 3Edition
- Type auto: Golf GTI
- Contacteer:
Peter, ik zeg Avant aan de kant en weer een GTi leasenVroemTFSI schreef:Voor een meeting met de "oudere jongeren" ben ik altijd te porren. Ik vrees wel dat er nauwelijks meer een GTI tussen staat!

haha ik was toevallig net op zoek naar dat filmpje!VroemTFSI schreef:Voor een meeting met de "oudere jongeren" ben ik altijd te porren. Ik vrees wel dat er nauwelijks meer een GTI tussen staat!
Kom ik hier terecht.
En mini meet met oude bekende lijkt mij ook wel gezellig! (parkeer ik de eco Megane wel om de hoek

- Edition30
- Type auto: Edition 30
Doe ik ook mee aan de minimeet, komt er tenminste toch nog een GTI.
Hé Ivar (nog steeds niet aan de VW), hoe bevalt het in de banden?
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
- NICO!
- Forumeigenaar
- Type auto: BMW iX3
Wanneer, waar, hoe laat, zeg het maar! Ik heb tenminste nog wel een VW.
Groeten, Nico
- bluetiger
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Misschien weer bij de silverdome? Dit keer zonder politie 

-Marco-
- Jeffreyvdt
Waar het allemaal is begon vanuit autoweek forum door mij bij de silverdome en daar vanuit door gestroomd naar dit forum. 

Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Ja, het kriebelt idd weer of beter gezegd nog steeds. Ik weet alleen nu al dat ik thuis een probleem ga krijgen als er weer een GTI voor de deur staat. En dat probleem is mijn rijstijl. Ik geef het toe, ik ben verslaafd aan tussenacceleraties. Die trap in je rug is een heerlijk gevoel (vind ik) Maar helaas vind mijn vrouw dit niet. Mijn dochter weer wel. Die roept dan van achteren: "heerlijk, dat geluid als je gaat racen, pap!" Die is al gehersenspoeld door mij 
@ Ivar: Ze blijven legendarisch, die ritten. De filmpjes kan je vinden onder MTDSG in YouTube. Ik denk nog regelmatig terug aan de eerste rit waar ik bij was. Door dat bos was het meer een rallyestage in Kielder Forrest (RAC-rallye)
P.S. Ik vind de Silverdome niet de beste locatie voor een ruïne. Of was het reunie
Beetje ongezellig punt en je bent behoorlijk zichtbaar. Maar dat zijn details. Het idee om weer eens bij elkaar te komen is het belangrijkste

@ Ivar: Ze blijven legendarisch, die ritten. De filmpjes kan je vinden onder MTDSG in YouTube. Ik denk nog regelmatig terug aan de eerste rit waar ik bij was. Door dat bos was het meer een rallyestage in Kielder Forrest (RAC-rallye)
P.S. Ik vind de Silverdome niet de beste locatie voor een ruïne. Of was het reunie

Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
Waarom niet waar het ooit begon, de eerste meeting van een aantal Autoweek GTi's bij het mooiste stadion van Nederland?
Amsterdam ArenAronzuid schreef:Waarom niet waar het ooit begon, de eerste meeting van een aantal Autoweek GTi's bij het mooiste stadion van Nederland?

mvg lex
Mvg Lex
I'd rather push my VW than drive an Opel.
Dat is geen stadion maar een U..73GTI schreef:Amsterdam ArenAronzuid schreef:Waarom niet waar het ooit begon, de eerste meeting van een aantal Autoweek GTi's bij het mooiste stadion van Nederland?![]()
mvg lex

de kuip is toch het mooist?
klopt, is een stadion waar je U tegen zegtRonnyR20 schreef:Dat is geen stadion maar een U..73GTI schreef:Amsterdam ArenAronzuid schreef:Waarom niet waar het ooit begon, de eerste meeting van een aantal Autoweek GTi's bij het mooiste stadion van Nederland?![]()
mvg lex

mvg lex
Mvg Lex
He Rens,Edition30 schreef:Doe ik ook mee aan de minimeet, komt er tenminste toch nog een GTI.
ja bevalt prima! En idd nog steeds geen VW

He Vroem!VroemTFSI schreef:Ja, het kriebelt idd weer of beter gezegd nog steeds. Ik weet alleen nu al dat ik thuis een probleem ga krijgen als er weer een GTI voor de deur staat. En dat probleem is mijn rijstijl. Ik geef het toe, ik ben verslaafd aan tussenacceleraties. Die trap in je rug is een heerlijk gevoel (vind ik) Maar helaas vind mijn vrouw dit niet. Mijn dochter weer wel. Die roept dan van achteren: "heerlijk, dat geluid als je gaat racen, pap!" Die is al gehersenspoeld door mij
P.S. Ik vind de Silverdome niet de beste locatie voor een ruïne. Of was het reunieBeetje ongezellig punt en je bent behoorlijk zichtbaar. Maar dat zijn details. Het idee om weer eens bij elkaar te komen is het belangrijkste
Ja dat halve bosweggetje was niet alles idd, maar de rest was top! Kan me het laatste stukje naar de Ring toe ook nog goed voor de geest halen. Daar kwam de R veel beter tot zijn recht

- Jeffreyvdt
Deze foto's kwam ik nog tegen op mijn iphone 4 dus iphone 4 kwaliteit.

Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
-
- Type auto: GOLF GTI MK6
Totaal prijs €46218
Wordt toch wel erg prijzig zo`n GTI

Niet opzij, rechts er voorbij
- RobvR
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
In elke test wordt er geadviseerd om de handbak bij deze echte rijders-gti te nemen. Dat scheelt watGrey Devil schreef:Totaal prijs €46218![]()

Groet RobvR