Xenon lamp verblindend

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
almardon
Type auto: Golf 7 gti

Xenon lamp verblindend

Bericht door almardon »

Heren,

Ik heb een vraag; Ik heb zelf xenonlampen in mijn GTI 5, nou heb ik van een ritje van 10KM ongeveer 21 auto's gehad die hebben gelfitst omdat mijn lamp (eenkant) lijkt op grootlicht en erg verblindend is. Zijn orginele vw lampen die er al in zaten. Wat kan ik doen behalve een nieuwe unit te kopen om dit probleem te verhelpen?

Ik heb de lampen laten afstellen bij vw garage. Elke keer als ik de auto start stelt die opnieuw de lampen in.
Het vreemde is als ik de auto start en ga kijken naar de lampen dat ze gelijk staan en niet verblinend zijn.
KlouxOne

Re: Xenon lamp verblindend

Bericht door KlouxOne »

almardon schreef:Heren,

Ik heb een vraag; Ik heb zelf xenonlampen in mijn GTI 5, nou heb ik van een ritje van 10KM ongeveer 21 auto's gehad die hebben gelfitst omdat mijn lamp (eenkant) lijkt op grootlicht en erg verblindend is. Zijn orginele vw lampen die er al in zaten. Wat kan ik doen behalve een nieuwe unit te kopen om dit probleem te verhelpen?

Ik heb de lampen laten afstellen bij vw garage. Elke keer als ik de auto start stelt die opnieuw de lampen in.
Het vreemde is als ik de auto start en ga kijken naar de lampen dat ze gelijk staan en niet verblinend zijn.

kunnen meerdere dingen zijn. automatische hoogte verstelling sensoren zijn stuk. of ze leren de koplampen niet goed in waardoor ze het voor jan ... instellen bij de garage. Dit aangezien de auto bij het starten dan de laatste basis instellingen weer aanneemt. en dus niet die de garagist heeft ingesteld. Dit moet met VCDS geregeld worden
wehoo

Re: Xenon lamp verblindend

Bericht door wehoo »

Gr. Wehoo.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”