Hallo allemaal,
Heb last van het aanlopen van de wielen aan de achterkant. De golf staat nu perfect qua hoogte dus wil 'm liever zo laten. Geprobeerd wat camber op de achterwielen te zetten maar helaas, zonder resultaat. Nu lees ik weleens over uitrollen van de wielkasten. Heb hier voor de rest niet zoveel verstand van maar mijn vraag is. Heeft iemand dit al op zijn Golf VI laten doen? Wat zijn de kosten, nog risico's en evt een adresje?
Gr. Hillebrand
Uitrollen
- Hillebrand
- Type auto: Golf VI GTI
Uitrollen
Yolo.
Re: Uitrollen
ik weet wel dat achter lastig is op een 6, even lynx bellen
Idd, achter kan maar minimaal gerold worden, dat komt omdat je in je spatbord al heel snel een rand ziet. weet niet of hij erg aanloopt?
Wat zijn de maten van je wielen en wat voor verlaging heb je?
Ik heb met een 9j velg en ET 41 gereden. En eibach verlaagd. Dat liep niet aan!
Wat zijn de maten van je wielen en wat voor verlaging heb je?
Ik heb met een 9j velg en ET 41 gereden. En eibach verlaagd. Dat liep niet aan!
Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
- Hillebrand
- Type auto: Golf VI GTI
Dank voor jullie reacties.
Rij nu op 8.5 met ET42, zit een KW schroefset op. Hij loopt niet heel hard aan, maar met een beetje bochtenwerk of een hobbeltje loopt het toch iets aan. Zie dat jij nu met dezelfde maten rondrijd alleen achter staat die wel iets hoger bij jou zie ik.
Ik laat het uitrollen wel voor wat het is, en laat'm maar een stukje omhoog schroeven helaas!
Gr.
Rij nu op 8.5 met ET42, zit een KW schroefset op. Hij loopt niet heel hard aan, maar met een beetje bochtenwerk of een hobbeltje loopt het toch iets aan. Zie dat jij nu met dezelfde maten rondrijd alleen achter staat die wel iets hoger bij jou zie ik.
Ik laat het uitrollen wel voor wat het is, en laat'm maar een stukje omhoog schroeven helaas!

Gr.
Yolo.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Of je laat een stukje van de velg afdraaien?Hillebrand schreef:Dank voor jullie reacties.
Gr.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------