Beste mede forumlezers,
inmiddels heb ik mijn auto al 4x uit laten lijnen. De laatste keer ben ik naar een ander bedrijf geweest (Hans bij Allband in Rotterdam). Die gaf aan dat de auto kunstmatig uitgelijnd was dat ie maar rechtdoor ging. Maar helaas is het probleem nog steeds niet opgelost. De uitlijn computer geeft aan dat de wielen recht staan maar de auto trekt nog enorm naar rechts als je het stuur recht houdt.
Ik kreeg als tip mee om de wielen eens om te wisselen maar dit hielp ook niet. Zelf denk ik dat eea nog voortvloeit uit de schade die ontstaan is na de diefstal. Ik heb daarna niet veel kilometers gemaakt en op de winterset viel het wel mee maar is het ronduit vervelend.
Het schade bedrijf zegt dat ze de auto netjes uitgelijnd hebben afgeleverd, zou er dan toch nog iets meer aan de hand zijn? Ik kan hem wel naar de dealer brengen maar die wil uiteraard ook gewoon graag betaald worden voor zijn diensten...
Iemand nog tips?
Uitlijning
- bluetiger
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Uitlijning
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: Uitlijning
Misschien een optie om de banden te laten balanceren op wegen simulatie
En daarna de auto nog 1x laten uitlijnen bij de Vw dealer.
Ik had dat mijn stuur elke keer na een 5000km iets of wat scheef ging staan dat is nu opgelost!
En daarna de auto nog 1x laten uitlijnen bij de Vw dealer.
Ik had dat mijn stuur elke keer na een 5000km iets of wat scheef ging staan dat is nu opgelost!
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- bluetiger
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Re: Uitlijning
De auto heeft nu 2 dagen bij auto hoogenboom gestaan en die geven aan dat er bij de uitlijning het verkeerde onderstel is geselecteerd waardoor de waardes niet overeenkomen. Heeft iemand hier eerder ervaring mee gehad? Het gaat om een VI Gti 5 deurs MJ 2012.
-Marco-