Hoe kan ik ruitenwisser armen voorruit omhoog zetten?
Wil auto wassen maar krijg met geen mogelijkheid wisserarmen omhoog,zit gewoon vast.
En ik weet dat het moet kunnen maar hoe?
Ruitenwissers Golf V Gti
Re: Ruitenwissers Golf V Gti
auto op contact zetten. auto van contact halen wel met de sleutel erin. en dan een x handmatig wissenleonneku schreef:Hoe kan ik ruitenwisser armen voorruit omhoog zetten?
Wil auto wassen maar krijg met geen mogelijkheid wisserarmen omhoog,zit gewoon vast.
Als dat niet lukt kun je het nog proberen met een breekijzer, dan krijg je ze gegarandeerd omhoogKlouxOne schreef:auto op contact zetten. auto van contact halen wel met de sleutel erin. en dan een x handmatig wissenleonneku schreef:Hoe kan ik ruitenwisser armen voorruit omhoog zetten?

stomme praat is ook praat eejj,hahaha
Golf88 schreef:Als dat niet lukt kun je het nog proberen met een breekijzer, dan krijg je ze gegarandeerd omhoogKlouxOne schreef:auto op contact zetten. auto van contact halen wel met de sleutel erin. en dan een x handmatig wissenleonneku schreef:Hoe kan ik ruitenwisser armen voorruit omhoog zetten?
Mijn specialiteit!leonneku schreef:stomme praat is ook praat eejj,hahaha

Is het wel al gelukt inmiddels?