Onderdeel sleutel vervangen gti 7
Onderdeel sleutel vervangen gti 7
Geachte heren,
Zoals waarschijnlijk iedereen kan ik ook het zilveren gedeelte vd sleutel vervangen voor een zilveren gedeelte met daarop de letters GTI.
Wie weet hoe ik dit moet doen?!
(vooral een vraag voor degene die dus ook de 7 reeds in ontvangst hebben genomen)
Zoals waarschijnlijk iedereen kan ik ook het zilveren gedeelte vd sleutel vervangen voor een zilveren gedeelte met daarop de letters GTI.
Wie weet hoe ik dit moet doen?!
(vooral een vraag voor degene die dus ook de 7 reeds in ontvangst hebben genomen)
Re: Onderdeel sleutel vervangen gti 7
Slotje!
Weet het al
Weet het al

Vertel! We zijn benieuwd!LucaGTI schreef:Slotje!
Weet het al

Zo hebben we er anders niks aan natuurlijk haha. Zo kan iemand anders de oplossing ook vinden via het forum.
Met een euro het "klepje" opendrukken. Ijzeren gedeelte losmaken en vervangen.
Top! Dankje!LucaGTI schreef:Met een euro het "klepje" opendrukken. Ijzeren gedeelte losmaken en vervangen.

Mocht ik ooit het financiele geluk hebben om een GTI 7 te kunnen veroorloven heb ik er wellicht nog wat aan haha

En dan nog een euro overhouden, om het klepje open te drukken.Ralphd schreef:Top! Dankje!LucaGTI schreef:Met een euro het "klepje" opendrukken. Ijzeren gedeelte losmaken en vervangen.![]()
Mocht ik ooit het financiele geluk hebben om een GTI 7 te kunnen veroorloven heb ik er wellicht nog wat aan haha

Crokko schreef:En dan nog een euro overhouden, om het klepje open te drukken.Ralphd schreef:Top! Dankje!LucaGTI schreef:Met een euro het "klepje" opendrukken. Ijzeren gedeelte losmaken en vervangen.![]()

VW Bora 1.9 TDI (chipped)
VW Golf 5 GTI DSG
VW Golf 5 GTI DSG