Accu leeg???
Accu leeg???
Goedenavond Allemaal,
Ik heb een vraag voor jullie. Vandaag wou ik naar mijn vader gaan. Niks aan de hand, maar ik kreeg mijn Golf niet open. Na een paar keer op de sleutels te hebben gedrukt, kreeg ik eindelijk mijn auto open. Ik wou mijn Golf starten, maar het lukte mij niet. Zelfs mijn boordcomputer begon steeds te haperen. Ik heb de motorkap open gemaakt en via de voertuig van mijn vriendin de Golf gestart en toen lukte het. Het Golf ging weer starten. Nu heb ik alles de dag daarvoor afgesloten, maar ik heb geen idee hoe dit kon. Iemand een idee?
Groetjes,
Patrick
Ik heb een vraag voor jullie. Vandaag wou ik naar mijn vader gaan. Niks aan de hand, maar ik kreeg mijn Golf niet open. Na een paar keer op de sleutels te hebben gedrukt, kreeg ik eindelijk mijn auto open. Ik wou mijn Golf starten, maar het lukte mij niet. Zelfs mijn boordcomputer begon steeds te haperen. Ik heb de motorkap open gemaakt en via de voertuig van mijn vriendin de Golf gestart en toen lukte het. Het Golf ging weer starten. Nu heb ik alles de dag daarvoor afgesloten, maar ik heb geen idee hoe dit kon. Iemand een idee?
Groetjes,
Patrick
Re: Accu leeg???
heb je je navigatie misschien geüpdatet?
Nee. Helemaal niks gedaan.Da Master schreef:heb je je navigatie misschien geüpdatet?
Mijn Golf is 2 jaar oud. Nee, ik heb geen versterker in mijn wagen en rij ook geen korte stukken. Alleen gisteren heb ik mijn wagen niet gebruikt. Na het openen van mijn wagen kreeg ik mijn wagen ook niet meer op slot via de klapsleutel ( autosleutel).Crokko schreef:Hoe oud is de accu?
Rijd je veel korte stukken?
Heb je een versterker voor audio?
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Haal voor de gein eens het kapje van je slot er af en kijk eens of daaraan gekloot is.
Als er een poging gedaan is om je auto te stelen dan lezen de criminelen je computer uit en als dat het geval is dat blijft de auto communicatie zoeken en trekt deze de accu leeg. Weet niet of je wel eens een update van de Rns gedaan heb maar dan merk je ook na 30min dat je bordnet uit geschakeld is en dat je even de auto weer op contact moet zetten zodat deze weer verder gaat. Als de boefjes de auto uitlezen dan geldt de 30min niet meer maar dan blijft die zoeken totdat de accu leeg is. Dit is niet om je bang te maken maar misschien stond je stuur verder omhaag of weet ik veel wat het hoeft maar 2minuten te duren het uitlezen en dan laten ze een sleutel bij maken via je chassis en leren ze deze in en kunnen ze zo je wagen mee nemen.
Als er een poging gedaan is om je auto te stelen dan lezen de criminelen je computer uit en als dat het geval is dat blijft de auto communicatie zoeken en trekt deze de accu leeg. Weet niet of je wel eens een update van de Rns gedaan heb maar dan merk je ook na 30min dat je bordnet uit geschakeld is en dat je even de auto weer op contact moet zetten zodat deze weer verder gaat. Als de boefjes de auto uitlezen dan geldt de 30min niet meer maar dan blijft die zoeken totdat de accu leeg is. Dit is niet om je bang te maken maar misschien stond je stuur verder omhaag of weet ik veel wat het hoeft maar 2minuten te duren het uitlezen en dan laten ze een sleutel bij maken via je chassis en leren ze deze in en kunnen ze zo je wagen mee nemen.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Power drain zal het nooit zijn op een 6 icm een rns
Je kan je accu laten testen, miss heeft die het begeven.
Mochten ze in je auto zijn geweest en hem hebben proberen mee te nemen, zou je het nog aan 1 ding kunnen zien, maar dat stuur ik je wel even via pb
Mochten ze in je auto zijn geweest en hem hebben proberen mee te nemen, zou je het nog aan 1 ding kunnen zien, maar dat stuur ik je wel even via pb

PB gelezen.staffpride schreef:Power drain zal het nooit zijn op een 6 icm een rns
Alles ziet er netjes uit en de stuur met slot stond ook goed. Ik ga vandaag naar de vw dealer, misschien kunnen zij iets zien wat ik niet kan zien.MkVI Nmgn schreef:Haal voor de gein eens het kapje van je slot er af en kijk eens of daaraan gekloot is.
Ik ben bij de dealer geweest. Helaas hebben zij niks kunnen vinden. Steker nog, er zijn zelfs geen sporen van inbraak te vinden en alles in de GTI zitten er nog keurig in. Ik snap er helemaal niks van. De dealer gaat ervan uit dat de accu binnenkort aan vervanging toe is, maar tijdens de controle van de accu was alles nog in orde.
MkVI Nmgn schreef:Haal voor de gein eens het kapje van je slot er af en kijk eens of daaraan gekloot is.
Klopt wat je schrijft!!!!
Sleutel leren ze in doormiddel deurslot aan bestuurderszijde.
Tip om je deurslot engels te maken. Dus slot halen voor bijrijderskant en bij bestuurderskant te ontkoppelen. Bijrijderskant heeft dan geen communicatie met ECU, maar kan wel bij nood je deur openen.
https://www.facebook.com/golf.mk6.R20.stage.4.project/