Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De VII ziet er zo op de plaatjes goed uit (achterzijde lijkt meer op een V , ook het interieur vind ik mooi, alleen zien de stoelen er niet echt "topsport" uit. Wat ik ook een beter gezicht vind zijn de mistlampen (voorzijde) die er niet zo opvallend uitzien als bij de VI. Apart is dat de verlaging met een spanbandje wordt geregeld, blijkt toch uit dat er nog het één en ander moet worden bijgeschaaft aan de GTI.
Edition30 schreef:... Apart is dat de verlaging met een spanbandje wordt geregeld, blijkt toch uit dat er nog het één en ander moet worden bijgeschaaft aan de GTI.
...
zou dat geen één of andere transportmode zijn? het zou wel erg belachelijk zijn als je op deze manier de hoogte moet regelen
Vandaag naar de Techno Classica in Essen geweest. Heb een hele serie gemaakt. Hij was moooooi... Hij ziet er in het echt veel beter uit. Zeker op de weg erheen zie je genoeg Golf's 7, maar allemaal standaard uitvoeringen. Die GTI valt echt op.
Waarschijnlijk krijg ik nog een prent in de bus. Bij wegwerkzaamheden 100 km gereden i.p.v. 80. Wordt dat een duur grapje? Rond Düsseldorf. Dan onbeperkt, dan 120, dan weer 80, dan weer 60, dan weer 120. En bam daar staat een hele reeks flitsers voor alle drie de rijbanden.
Hij ziet er mooi uit. Goede afwerking. Het enige dat mij een beetje tegenstaat is:
Het plastic in de middenconsole. Het is door het structuurtje niet zo glimmend als in de Highline, maar ze hadden dat mat moeten laten. Was aan het denken om het evt. mat transparant te laten wrappen, maar ik weet niet hoe makkelijk die strips losgaan?
De motorkap mocht open, maar ik mocht geen foto maken. Warum? Nou, er zit een andere accu in de auto die van onderen extra voeding krijgt en er zat geen hoes om de accu. Direct iedereen erop af toen de motorkap open ging om te kijken achter het motorblok. Zit schijnbaar een nieuwe techniek op het blok.
Deze uitvoering in Essen is trouwens met DCC onderstel (10mm lager). Zonder DCC 15 mm lager. Het is schijnbaar wel erg aan te raden.
Je had even op de plaats voor het reservewiel moeten kijken, zat brok staal in van ca 25 kg met 2 handgrepen boven op. Ik neem aan om de achterkant te doen zakken.
Deze witte is een voor productie auto, kon je ook zien aan de motorophanging.
Bjorn, gave foto's ; ben gisteren ook geweest en net als jij was ik erg onder de indruk.
Ik had 'm in Parijs ook al gezien; met Austins erop die ik nog mooier vind.
Eric, het gewicht hadden ze erin gelegd omdat de auto vers van de pers was en
er geen benzine in de tank aanwezig mocht zijn om veiligheidsredenen.
Degene die me dat vertelde werkt bij de "Technischer Entwicklung" en had ook al
met beide GTI's gereden. Hij raakte niet uitgepraat over de performance; die zou
je de bocht intrekken, in plaats van eruit willen glijden. Dat weten jullie natuurlijk allang,
maar het ondervinden van dat fenomeen, zo verzekerde hij, is erg indrukwekkend.
Uit betrouwbare bron vernomen dat er een GTI in nederland is, die in zeeland op een
alternatief voor de autorai komt te staan.
Erg mooi opgezet de hal waar het Konzern staan; de Bentleys uit 1930 waren helemaal
om te smullen...
bjorngti schreef:De motorkap mocht open, maar ik mocht geen foto maken. Warum? Nou, er zit een andere accu in de auto die van onderen extra voeding krijgt en er zat geen hoes om de accu.
Yep.. de beursaccu's, die continu op spanning/opladen staan.
bjorngti schreef:Vandaag naar de Techno Classica in Essen geweest. Heb een hele serie gemaakt. Hij was moooooi... Hij ziet er in het echt veel beter uit. Zeker op de weg erheen zie je genoeg Golf's 7, maar allemaal standaard uitvoeringen. Die GTI valt echt op.
Waarschijnlijk krijg ik nog een prent in de bus. Bij wegwerkzaamheden 100 km gereden i.p.v. 80. Wordt dat een duur grapje? Rond Düsseldorf. Dan onbeperkt, dan 120, dan weer 80, dan weer 60, dan weer 120. En bam daar staat een hele reeks flitsers voor alle drie de rijbanden.
Ik kan niet wachten!!!!! Nog heel lang wachten....... Blij dat ik gekozen heb voor wit (ook financiële keuze ) ik blijf de 19 inch niet mooi vinden. Veel te druk. Austins veel en veel mooier.
bjorngti schreef:Hij ziet er mooi uit. Goede afwerking. Het enige dat mij een beetje tegenstaat is:
Het plastic in de middenconsole. Het is door het structuurtje niet zo glimmend als in de Highline, maar ze hadden dat mat moeten laten. Was aan het denken om het evt. mat transparant te laten wrappen, maar ik weet niet hoe makkelijk die strips losgaan?
De motorkap mocht open, maar ik mocht geen foto maken. Warum? Nou, er zit een andere accu in de auto die van onderen extra voeding krijgt en er zat geen hoes om de accu. Direct iedereen erop af toen de motorkap open ging om te kijken achter het motorblok. Zit schijnbaar een nieuwe techniek op het blok.
Deze uitvoering in Essen is trouwens met DCC onderstel (10mm lager). Zonder DCC 15 mm lager. Het is schijnbaar wel erg aan te raden.
Sorry voor de late reactie. Ik zit nog steeds te twijfelen tussen de A3 SB of de GTI. De GTI heb ik nu te zeggen full option.
Oryx
Performance ACC
18" Austin Panoramadak
Xenon Plus dynamic light DAB
Executive Plus 4-deurs
Alcantara Winterpakket
Discover Pro Trekhaak
Keyless Entry Getint glas
Zijairbags voor en achter
Spiegelpakket Alarm plus
LED Mistlampen Dynaudio
Telefoon comfort Achteruitrijcamera
Driving profiles Dynamic Drive Control
LED achterlichten
Ik zag vandaag de nieuwe A3 een paar keer rijden op mijn terugweg van de vakantie. Het spijt me om te zeggen, maar wat een saaie en nietszeggende auto is de A3. Keus tussen de GTI en de A3 is om meerdere redenen een echte 'no-brainer'.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl