Zojuist mezelf voorgesteld in het daarvoor bestemde topic en gelijk maar mijn brandende vragen op jullie afvuren;
1. In mijn Golf zit een MDF2 (ik denk een CD uitvoering?) waar een iPod aansluiting op de AUX zit aangesloten. Dit kabeltje komt uit in het dashboardkastje. Wanneer ik mijn iPod daarop aansluit komt er op de iPod een klein VW teken in beeld met daaronder de tekst dat dit accessoire opladen niet ondersteund (shit!). Wellicht is dat ook nog op te lossen, maar ik krijg ook geen muziek uit de iPod... Heb wat toetsen op de iPod ingedrukt maar niets maakt verschil. Op de MDF2 kan ik kiezen uit AV en AUX in het AUX gedeelte maar ook geen verschil. Wat doe ik verkeerd?
2. Mijn Golf is uitgerust met een automatische garagedeuropener op de zonneklep. Weet iemand hoe ik deze kan instellen?
Het is een Golf afkomstig uit Duitsland met de bijbehorende handleidingen in het Duits. Ik heb nog geen tijd gevonden om naar de dealer te gaan en een Nederlandstalige boekjes te halen. Heb al wel begrepen dat ik daar minimaal € 45,00 voor moet betalen bij dealer

Alvast bedankt!