Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Indien Autotech, KMD,...allemaal wel eens stuk gaan...
Welke pomp gebruikt JD dan bij een k04 upgrade (als ze ook aangeven APR geen ervaring mee te hebben?)
Speciaal voor de 2.0 TFSI motor in de Seat Leon II Cupra, Golf 5 ED30, Golf 5 Pirelli Edition, Audi S3 en Audi TTS heeft JD Engineering een nieuwe powerpack uitgebracht.
Een test door een onafhankelijke coureur op Zandvoort leest u hier.
De JD PP400 bevat de volgende onderdelen om tot een indrukwekkende 400pk en 460nm te komen:
Complete turboset incl. dual ballbearing turbo (incl leidingen/pakkingen)
Senna-products handgemaakt RVS uitlaatspruitstuk
Aangepaste grotere downpipe met racekatalysator (goed voor meer dan 500pk)
Benzine Catchtank
Upgrade Bosch benzine pomp 044
Groter benzine filter
KMD hoge druk pomp
Aangepaste intercooler buizen
Aangepaste air intake incl groot K&N filter.
Aangepaste Bougies
Powercontroller
Chiptuning op maat op onze rollenbank incl uitdraai
De complete set komt op € 9950,- incl btw.
Montage voor deze complete set op een S3/TTS komt op € 2900,- incl btw.
Montage voor deze complete set op een Leon/Golf komt op € 1950,- incl btw.
"er zijn nog andere (betaalbare merken) zoek maar eens op hpfpupgrade"
even een schop op dit onderwerp.
joey heb je inmiddels al wat gedaan met je hd pomp?
bij mij bleek tijdens het chippen dat mijn hd pomp helaas ook niet meer voldoende druk kan leveren en ik moet dus of een nieuwe kopen heb me laten vertellen dat een oem +- 300 euro is
of een upgrade kit aanschaffen en inbouwen in de huidige.
ik heb trouwens een a3 2.0tfsi zelfde blok dus als de gti (zit er verschil in de hd pompen van bijv een s3, edition 30) ten opzichte van die van mij?