Poging diefstal
Poging diefstal
In de nacht van zaterdag op zondag is er geprobeerd mijn auto te stelen.
Ze hebben de motorkap open gemaakt zonder schade te maken en ze hebben met de accu lopen rommelen daardoor ging het alarm af en gingen ze er als een speer vandoor.
Heeft iemand dat wel eens gehad dat ze de motorkap open hebben gemaakt zonder schade te maken.
Ze hebben de motorkap open gemaakt zonder schade te maken en ze hebben met de accu lopen rommelen daardoor ging het alarm af en gingen ze er als een speer vandoor.
Heeft iemand dat wel eens gehad dat ze de motorkap open hebben gemaakt zonder schade te maken.
Re: Poging diefstal
Toen ik mijn GTI kocht kreeg ik, na een paar maanden, de melding dat ik mijn olie moest bijvullen.
Zo gezegd, zo gedaan.... juiste olie gekocht, erin gemikt, start mijn auto en........ melding bleef..... wtf??
Bleek de motorkap sensor defect die de melding reset...... dus meteen maar even laten vervangen.....
Dus ja, ze hadden mijn kap ook open kunnen maken.....
Groet Patrick
Zo gezegd, zo gedaan.... juiste olie gekocht, erin gemikt, start mijn auto en........ melding bleef..... wtf??
Bleek de motorkap sensor defect die de melding reset...... dus meteen maar even laten vervangen.....
Dus ja, ze hadden mijn kap ook open kunnen maken.....
Groet Patrick
Hoe gek het klinkt, maar het aantal malen openen van de motorkap wordt door de sensor geregistreerd en is mede bepalend voor de longlife service interval.
Gr. Wehoo.

Dan zou ik elke maand een interval moeten doen? Ik trek elke week bijna mijn kap open.
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Is mede bepalend. Het lijstje van parameters staat ergens op dit forum. In het verleden eens gepost.
Gr. Wehoo.

Ze hebben snachts gewoon zonder sleutel open kunnen maken en zonder schade te maken.
Bizar, hebben ze niet gewoon een Polensleutel gehad ? kwam dit ook tegen: xxxxxx
Laatst gewijzigd door theo op 05 okt 2013, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link verwijderd
Reden: link verwijderd
Heb je geen alarm of een ander beveiliging in jouw voertuig zitten? Of zij nemen jouw GTI mee, of halen de onderdelen eruit.Mikem schreef:Ze hebben snachts gewoon zonder sleutel open kunnen maken en zonder schade te maken.
Er schijnt een heel makkelijke manier te zijn hoe ze binnen komen maar dat zal ik hier maar niet vertellen, dat is de manier hoe ze bij mij te werk zijn gegaan.
Expect the Unexpected..
Ik heb een goed alarm erop zitten ging ook gelijk af toen ze de motorkap open maakte.
Ze hebben de auto nooit open kunnen krijgen
Ze hebben de auto nooit open kunnen krijgen
- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
mhoutman schreef:Bizar, hebben ze niet gewoon een Polensleutel gehad ? kwam dit ook tegen: xxxxx
Foute link verwijderen thanks
Laatst gewijzigd door theo op 05 okt 2013, 13:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: done! PS graag voortaan middels uitroepteken melden. Dank.
Reden: done! PS graag voortaan middels uitroepteken melden. Dank.
Mvg Frits