Mijn beste maat heeft een Golf 5 GTI van 2005 met het volgende probleem:
op het moment dat je in een lage versnelling rijd met laag toerental (constante snelheid) dan bokt de auto.
De dealer heeft destijds nieuwe bobines en nieuwe bougies gemonteerd, maar het mocht niet baten.
Vanavond wordt de auto uitgelezen, maar hebben jullie nog goede tips?
Is er iemand in de omgeving van Sliedrecht / Gorinchem / Rotterdam die de auto rijdend kan loggen?
Dit om sensoren / LMM uit te sluiten.
Bedankt voor de reacties!
Golf 5 GTI bok bij lage snelheid en laag toerental
-
- Type auto: Golf MK2 GTI
Re: Golf 5 GTI bok bij lage snelheid en laag toerental
Joan MK2 GTI schreef:Mijn beste maat heeft een Golf 5 GTI van 2005 met het volgende probleem:
op het moment dat je in een lage versnelling rijd met laag toerental (constante snelheid) dan bokt de auto.
De dealer heeft destijds nieuwe bobines en nieuwe bougies gemonteerd, maar het mocht niet baten.
Vanavond wordt de auto uitgelezen, maar hebben jullie nog goede tips?
Is er iemand in de omgeving van Sliedrecht / Gorinchem / Rotterdam die de auto rijdend kan loggen?
Dit om sensoren / LMM uit te sluiten.
Bedankt voor de reacties!
Ik kom uit Dordrecht en zou de auto wel rijdend kunnen loggen. ik weet niet welke sensoren je allemaal wilt loggen?
-
- Type auto: Golf MK2 GTI
Re: Golf 5 GTI bok bij lage snelheid en laag toerental
Inmiddels bij Maurice in Dordrecht geweest om de auto uit te lezen en rijdend te loggen.
Na het loggen lijkt het erop dat de DV de boosdoener is.
In ieder geval een hele prettige ontvangst bij Maurice en we zijn super geholpen! Dus bij deze aanbevolen!
Na het loggen lijkt het erop dat de DV de boosdoener is.
In ieder geval een hele prettige ontvangst bij Maurice en we zijn super geholpen! Dus bij deze aanbevolen!