Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is deze zonnebrilhouder alleen geschikt voor kleine cq kinderzonnebrillen?
Ik krijg de mijne er niet goed passend in en dicht kan klepje dan al helemaal niet.
Ding is echt kansloos, past bijna geen ene fatsoenlijke bril in. Ik heb er een goedkope bril inzitten voor als ik mijn "daily" (goedkope) bril ben vergeten .
Ik heb een pilotenbril en past er gewoon in. Je moet wel even passen en meten voor de juiste houding. Kan de rubbere inleg er eigenlijk uit? Dit dan scheelt ook weer wat.
Heb het nog nooit geprobeerd maar denk dat het proberen ook onzin is want passen gaat die toch niet.. Heb er een hoesje bij en zelfs in m'n dashboard moet ik ruimte maken.
En je zou toch eigenlijk verwachten van een Duitse auto dat die vakjes wel groter zouden zijn.
Duitsers staan er toch om bekend dat ze zo'n groot hoofd hebben, dus zouden de brillen ook mega moeten zijn
staffpride schreef:En je zou toch eigenlijk verwachten van een Duitse auto dat die vakjes wel groter zouden zijn.
Duitsers staan er toch om bekend dat ze zo'n groot hoofd hebben, dus zouden de brillen ook mega moeten zijn
Zeg jij niks, durf te wedden dat jou bril ook niet past met die grote kop
staffpride schreef:En je zou toch eigenlijk verwachten van een Duitse auto dat die vakjes wel groter zouden zijn.
Zeg jij niks, durf te wedden dat jou bril ook niet past met die grote kop
Nee idd die past niet, maar je denk toch niet dat ik me prada in dat gare bakkie stopt dat om de haverklap open springt als je een beetje sportief rijd
Die van jou moet vast en zeker passen, jouw brillen komen van de kinderafdeling vandaan smurf