Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's ! En hoe die er in het echt uit ziet, maar je zal hem wel in DE hebben besteld? Dan woon je vast niet in de buurt van Rotterdam
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
bluetiger schreef:Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's ! En hoe die er in het echt uit ziet, maar je zal hem wel in DE hebben besteld? Dan woon je vast niet in de buurt van Rotterdam
Dat klopt, ben inderdaad niet in de buurt van Rotterdam, misschien best met die verschrikkelijke plaag van diefstallen daar
Kom uit BE, net tegen grens Maastricht.
Vorige week nog prijs laten maken bij een Belgische VW dealer, net voor ik ging bestellen, kwam toch 3000+ Euro verschil, met de winterbanden die ik niet heb besteld.
Dan is je keuze wel voor de handliggend.
bluetiger schreef:Mijn dealer heeft de PON demo gti performance voor mij geregeld. Maandag 5 augustus een proefritje maken
+1
ga je uiteindelijk ook eentje bestellen, of blijft het even bij die T5?
heb al jaren de combi golf / transporter en deze golf 6 gti gaat er in januari uit voor een golf 7 gti.
Proefrit is vooral om vrouwlief gerust te stellen dat de nieuwe gti niet te hard geveerd is . Haar vader heeft een leon fr en dat is een plank op wielen qua vering. Leuk voor de sport maar geen comfort en dat vind ik enorm belangrijk.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Frits@Vrolijk schreef:Eerlijk ik zou mijn golf gti model 6 er niet voor willen ruilen
Wil geen ruzie maar wat is de nieuwe golf 7 lelijk please dont kill me
Ik deel je mening!
Achterkant vind ik foei lelijk!
Stoelen zien er goedkoop uit!
Maar op alle andere fronten is hij wel mooier geworden!
Maar helaas! De 7 gaat het voor mij ook niet worden.
Blijf mijn 6 nog wel effe doorrijden of stap over op iets anders.
Eerlijk vind de golf 7 de lelijkste Golf ooit gemaakt
Sorry wil niemand beledigen En zelfs een Golf 7 Gti maakt dat niet goed .En dat voor 40.000 euro . De Golf 6 blijft de mooiste Golf en dan natuurlijk de Gti .
En nee ben niet jaloers gun iedereen zijn geluk veel plezier met u golf 7
Frits@Vrolijk schreef:Eerlijk vind de golf 7 de lelijkste Golf ooit gemaakt
Sorry wil niemand beledigen En zelfs een Golf 7 Gti maakt dat niet goed .En dat voor 40.000 euro . De Golf 6 blijft de mooiste Golf en dan natuurlijk de Gti .
En nee ben niet jaloers gun iedereen zijn geluk veel plezier met u golf 7
Wacht wel op de golf Gti 8
Mvg Frits
We weten nu wel ongeveer dat je de 7de reeks afgrijselijk vindt en dat je bestelde 6GTI de mooiste en de beste is, je hebt ongeveer halve forum bijeengespamd met je uitlatingen over de 7, namelijk wil ik ook geen ruzie, maar ik vind wel dat het stilletjes aan genoeg is...
Laatst gewijzigd door Nikkor27 op 05 aug 2013, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is vooral een kwestie van wennen denk ik. Ik vind een nieuwe Golf in het begin altijd "mwoah...". Later ga ik hem meer waarderen. Heb zelf ook een proefritje gemaakt in de nieuwe 7 GTI (schakelbak). Moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet erg enthousiast van werd, terwijl ik die grijns wel meteen op mijn kop had bij de 6 GTI. Wellicht ook, omdat ik zweer bij DSG.
Wat mij wel opviel was het volgende:
Plus:
- hij lijkt lichter, omdat hij veel wendbaarder lijkt
- stuurt wat directer (vooral keren was een aparte gewaarwording met maar 1.5 slag).
- geluid turbo is beter hoorbaar
- boordcomputer grafisch en navigatiesysteem is sterk verbeterd en reageert veel sneller op aanrakingen
Min:
- hij lijkt groter/breder te zijn. Kwam niet echt lekker uit met de middenarm- en deursteun.
- vind het interieur op één of andere manier een beetje té ruim zitten, alsof de auto niet om mij heen is gebouwd.
- stem navigatie nog steeds drama
- hij ziet er wat "liever" uit dan de type 6. Dat vind ik enorm jammer. Vooral de lijn aan de zijkant is bij de 6 stoerder. Hij lijkt daardoor breder.
- VW kwaliteit (ik heb er niet zo'n vertrouwen meer in)
Anyway, ik wacht nog even (heb er sowieso nog vrij weinig zien rijden). De auto heeft op mij nog niet een dusdanige indruk gemaakt, waardoor ik linea recta een bestelling plaats. Bovendien zit er in mijn type 6 inmiddels een nieuw blok (kettingspanner, tsi... pff) en heeft mij dat 2 mile gekost. Ook vind ik de auto i.c.m. DSG en performance veel te duur voor wat ik er voor terugkrijg. Ik twijfel nu sowieso tussen de nieuwe A3 Sportback en 7 GTI.
Duidelijk .als ik het vragen mag is de kettingspanner altijd een probleem bij de 6 gti .Moet je deze bij kilometer stand 50.000 laten vervangen of er wat mee doen ..Fijne dag .Mvg Frits
Frits@Vrolijk schreef:Duidelijk .als ik het vragen mag is de kettingspanner altijd een probleem bij de 6 gti .Moet je deze bij kilometer stand 50.000 laten vervangen of er wat mee doen ..Fijne dag .Mvg Frits