golf 6 gti
golf 6 gti
Hallo allemaal, kan iemand mij helpen. Heb namelijk een probleem met de golf 6 gti!
Laatst gewijzigd door roygti op 23 aug 2014, 14:03, 2 keer totaal gewijzigd.
- Race Eend
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Contacteer:
Re: golf 6 gti
Software update toevallig ook al uitgevoerd?
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Ja de software update is al uitgevoerd. Gr
Hoi RoyGTI,
Ik dacht ik ga eens mijn oude kenteken Googlen en kwam toen jouw bericht op het forum tegen! Om als eerste even je vraag te beantwoorden; "Nee! De GTI was perfect toen ik hem in bezit had." Ik heb hem in februari 2012 gekocht bij VW dealer Tilburg Bastianen in Etten-Leur.
Ik heb er maar 6 maanden van kunnen genieten (helaas, want wat een mooie en geweldige auto!!!), omdat hij na 6 maanden gestolen is uit onze voortuin. Na 30 dagen hebben wij de premie van de GTI uitbetaald gekregen van de verzekeraar en hebben daarmee afstand gedaan van de auto. In oktober 2012 kregen wij bericht van de rechtbank Rotterdam, dat de auto teruggevonden was en wij als "slachtoffers" ons verhaal konden. Ik ben bang dat er in die periode dat hij gestolen was niet al te zorgvuldig mee om gesprongen is en dat daar de oorzaak van de problemen ligt?
Ik hoop dat je in de tussentijd de technische problemen op hebt weten te lossen en iedere dag van de GTI kan genieten. Als je meer vragen hebt over de auto stuur ff een PM.
Groet, Wijnand
Ik dacht ik ga eens mijn oude kenteken Googlen en kwam toen jouw bericht op het forum tegen! Om als eerste even je vraag te beantwoorden; "Nee! De GTI was perfect toen ik hem in bezit had." Ik heb hem in februari 2012 gekocht bij VW dealer Tilburg Bastianen in Etten-Leur.
Ik heb er maar 6 maanden van kunnen genieten (helaas, want wat een mooie en geweldige auto!!!), omdat hij na 6 maanden gestolen is uit onze voortuin. Na 30 dagen hebben wij de premie van de GTI uitbetaald gekregen van de verzekeraar en hebben daarmee afstand gedaan van de auto. In oktober 2012 kregen wij bericht van de rechtbank Rotterdam, dat de auto teruggevonden was en wij als "slachtoffers" ons verhaal konden. Ik ben bang dat er in die periode dat hij gestolen was niet al te zorgvuldig mee om gesprongen is en dat daar de oorzaak van de problemen ligt?
Ik hoop dat je in de tussentijd de technische problemen op hebt weten te lossen en iedere dag van de GTI kan genieten. Als je meer vragen hebt over de auto stuur ff een PM.
Groet, Wijnand
- Nikkor27
- Type auto: G7 GTI PERFORMANCE
Komt een gestolen auto dan zomaar terug in rotatie?
@ Roygti, waar heb jij hem dan gekocht?
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Ja natuurlijk, wat zou de verzekering er dan mee moeten doen? Weggooien?Nikkor27 schreef:Komt een gestolen auto dan zomaar terug in rotatie?
Het zou natuurlijk wel prettig zijn als de nieuwe eigenaar dit vooraf zou weten.
- Nikkor27
- Type auto: G7 GTI PERFORMANCE
Ja, dat zou inderdaad een pak prettiger geweest zijn, zo zou de koper zich nog kunnen bezinnen over de aankoop.
zo slim zijn ze wel , die van de verzekering.
zo slim zijn ze wel , die van de verzekering.
- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
Zo ik lees dit nu te erg als je een gestolen auto koopt
Koop je en afgetrapte Gti ben je ff klaar mee
Dat dit zomaar mag
Volgens mij mag een les auto ook niet zo verkocht worden
Vind het sneu voor de koper echt te erg deze shit
En met de dag ga ik me Garage meer waarderen wat een ellende als je Gti op straat moet staan dag en nacht
Koop je en afgetrapte Gti ben je ff klaar mee
Dat dit zomaar mag
Volgens mij mag een les auto ook niet zo verkocht worden
Vind het sneu voor de koper echt te erg deze shit
En met de dag ga ik me Garage meer waarderen wat een ellende als je Gti op straat moet staan dag en nacht
Mvg Frits