Catch can
- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
Catch can
Even een vraagje Heb een CatchCan gekocht en heb nog een jaar garantie op mijn auto .
De vraag is krijg ik geleuter als ik dat ding inbouw en ik moet aanspraak maken op mijn vw garantie
Fijn weekend allemaal
Mvg Frits
De vraag is krijg ik geleuter als ik dat ding inbouw en ik moet aanspraak maken op mijn vw garantie
Fijn weekend allemaal
Mvg Frits
Mvg Frits
Re: Catch can
Staat in je serviceplan en bijgeleverde handleidingen: (even kort door de bocht) alle veranderingen, c.q. modificaties aan de motor zorgen ervoor dat je garantie vervalt.
Gr. Wehoo.

- Frits@Vrolijk
Nou das lekker dan haha .Maar kan hem er uit halen mocht er wat zijn
En had het vermoeden al hoor bedankt voor het mee denken

En had het vermoeden al hoor bedankt voor het mee denken
Mvg Frits
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Frits jongen maak je eigen niet zo druk.
Ik heb de ketting zelfs laten vervangen met de Catch can erop en ik kan me niet herinneren dat ik ook maar een Cent betaald heb.
Ik heb de ketting zelfs laten vervangen met de Catch can erop en ik kan me niet herinneren dat ik ook maar een Cent betaald heb.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- Frits@Vrolijk
Nou ik maak me ook niet echt druk
Maar je snapt toch dat als er wat is wat onder garantie valt en ze zeggen bij de dealer de mazzels dat dat niet echt toppy is
Heb er een gekocht hoop hem volgende week binnen te hebben . Zal hem zelf proberen in te bouwen .
Jij woont net ff te ver weg toch of werk je in Nieuwegein haha
Het is me niet te doen voor het geld hoor gun je dat maar wil hem er snel in hebben en wat ik zeg jij woont echt een rot end rijden van hier
Zit wel soms in Enschede weet niet hoever dat van je vandaan is
Fijn weekend
Mvg Frits
Maar je snapt toch dat als er wat is wat onder garantie valt en ze zeggen bij de dealer de mazzels dat dat niet echt toppy is
Heb er een gekocht hoop hem volgende week binnen te hebben . Zal hem zelf proberen in te bouwen .
Het is me niet te doen voor het geld hoor gun je dat maar wil hem er snel in hebben en wat ik zeg jij woont echt een rot end rijden van hier
Fijn weekend
Mvg Frits
Mvg Frits
- KnuffelTurk
Je kan naar Alblasserdam komen, kan hier ingebouwd worden. Bij interesse stuur me maar een pb.Frits@Vrolijk schreef:Nou ik maak me ook niet echt druk
Fijn weekend
Mvg Frits
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Inbouwen stelt echt niets voor , alleen ff de pakking goed op maat snijden.
Zou sowieso ff een nieuwe pakking halen.
Rond het kleppendeksel ff alles goed schoonmaken alvorens beginnen met demonteren , valt er ook geen troep in je motor.
Succes ,
Grt yal
Zou sowieso ff een nieuwe pakking halen.
Rond het kleppendeksel ff alles goed schoonmaken alvorens beginnen met demonteren , valt er ook geen troep in je motor.
Succes ,
Grt yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
- Frits@Vrolijk
Thanks voor de info Yal denk dat het ook wel mee zal vallen allemaal
En zal zeker de boel ff goed schoonmaken voor ik de boel los draai
Ben echt benieuwd of ik wat merk van dit systeem en wat voor een bagger er uitkomt bij het legen
Hoop volgende week de set in huis te hebben Het forum lid waar ik hem van gekocht heb heeft hem vandaag op de post gedaan
Wil eigenlijk ook me bougies gelijk vernieuwen welke zou jij me adviseren deze zitten er 50.000 kilometer in lijkt me beetje veel van het goede .
Auto heeft wel een 60.000 kilometer beurt gehad
Mvg Frits
En zal zeker de boel ff goed schoonmaken voor ik de boel los draai
Ben echt benieuwd of ik wat merk van dit systeem en wat voor een bagger er uitkomt bij het legen
Hoop volgende week de set in huis te hebben Het forum lid waar ik hem van gekocht heb heeft hem vandaag op de post gedaan
Wil eigenlijk ook me bougies gelijk vernieuwen welke zou jij me adviseren deze zitten er 50.000 kilometer in lijkt me beetje veel van het goede .
Auto heeft wel een 60.000 kilometer beurt gehad
Mvg Frits
Mvg Frits