Verdacht?
Verdacht?
Net stap ik de deur uit en er staat een busje met nl kenteken en een oude buitenlandse man dubbel bij mijn wagen met alarm lichten. Ik loop voorbij m en zie m ergens op wat intikken, toen hij zag dat ik m in de gaten hield reed ie stukje door en stond die om de hoek in t begin (dat je mijn auto nog kan zien) dubbel. Toen ik daar overstak reed ie snel weg. Geen kenteken of iets opgeschreven had op dat moment niet echt in de gaten, ik dacht Miss is wel ze TomTom aan instellen. Maar toch vind ik t wel erg verdacht, vooral omdat me vorige is gestolen let ik overal op al heb deze wel goede beveiliging. Wat denken jullie?
- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
Re: Verdacht?
zou zelf maatregelen nemen dat hij nu niet zo te pikken is
Je bobines er uit halen is een optie even wat werk maar je moet wat
succes
succes
Mvg Frits
Zit sws al een bearlock op dus meenemen gaat bijna niet hij staat schuin voor de deur dus hou m goed in de gaten!
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Diiaan92 schreef:heb deze wel goede beveiliging
Frits Zoals der duidelijk staat deze auto is goed beveiligd.Frits@Vrolijk schreef:zou zelf maatregelen nemen dat hij nu niet zo te pikken is
succes
@Diiaan92
Ik heb altijd een dubbel gevoel ik zie ook vaak auto hier aan de straat stoppen voor mijn auto vaak heb ik er ook een raar gevoel bij maar als deze man zijn auto niet uitgekomen is zal het waarschijnlijk wel niet echt kwaad kunnen. Volgende keer toch maar het kenteken op schrijven als je het echt niet vertrouwd en mocht er toch iets gebeuren heb je wel een klein begin puntje voor de politie.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Klopt had idd beter kenteken op kennen schrijven maar op dat moment denk je er niet bij na. Of die de auto uit is geweest weet ik niet ze raam stond wel helemaal open. Vind t gewoon een beetje eng, vooral nadat me vorige ook was gestolen blijf je altijd dat voorzichtige gevoel houden.
- KnuffelTurk
Ik was erbij toen alle beveiligingen erin werden gebouwd en geloof mij jou autotje gaat nergens heen hahaDiiaan92 schreef:Klopt had idd beter kenteken op kennen schrijven maar op dat moment denk je er niet bij na. Of die de auto uit is geweest weet ik niet ze raam stond wel helemaal open. Vind t gewoon een beetje eng, vooral nadat me vorige ook was gestolen blijf je altijd dat voorzichtige gevoel houden.
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
En als die toch weg is krijg ik zeker van jou een nieuwe Burak hahaha, nee heb volle vertrouwen in die beveiliging
heb m nu 4 maanden 2 dagen ipv 4 dagen 

- Frits@Vrolijk
goed beveiligd is voor de een het vw alarm en voor een ander een bearlock maar oke
Er stond niet dat er een bearlock op zat rustig slapen dan
Er stond niet dat er een bearlock op zat rustig slapen dan
Mvg Frits
In 20 sec weg GTI!Frits@Vrolijk schreef:goed beveiligd is voor de een het vw alarm
mvg lex
Mvg Lex
I'd rather push my VW than drive an Opel.
- Frits@Vrolijk
Veel beter, maar die van jou slaapt toch ook lekker binnen. Nog beterFrits@Vrolijk schreef:Hopelijk niet met een bearlock toch

mvg lex
Mvg Lex
- Frits@Vrolijk
Klopt maar als je auto in 20 seconde weg is wordt het lastig parkeren in de stad
Mvg Frits
- theo
- Global Moderator
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Fout parkeren dan. Duurt iets langer voordat ie weg is maar komt wel in een beveiligde stalling terecht.Frits@Vrolijk schreef:Klopt maar als je auto in 20 seconde weg is wordt het lastig parkeren in de stad
90 van de 100 worden voor de deur gestolen/ingebroken, omdat je daar altijd/vaak staat.Frits@Vrolijk schreef:Klopt maar als je auto in 20 seconde weg is wordt het lastig parkeren in de stad
De kans dat er wat gebeurd in de stad is (in mijn geval tot nu toe

Ben 5x aan de beurt geweest alle 5x bij me huisje

mvg lex
Mvg Lex