Welke opties neem jij op je Golf 7 GTI?
Re: Welke opties neem jij op je Golf 7 GTI?
Vandaag de dakspoiler van Oettinger besteld. (en de zij emblemen verwijderd.)
Foto???
Waarom de emblemen verwijderd?!?!? Niet mooi?
Ik vind het juist wel wat hebben.
Waarom de emblemen verwijderd?!?!? Niet mooi?
Ik vind het juist wel wat hebben.
Emblemen zijn ook niet lelijk, maar zonder vind ik het mooier staan omdat het geheel nu rustiger is en je oog valt nu meer op de rode remklauwen i.p.v. op de emblemen. Enkele voorbeelden van de dakspoiler.
Ik heb een pure white GTI, maar laat de spoiler tiefzwart spuiten zoals mijn voorbumper en spiegels.

Ik heb een pure white GTI, maar laat de spoiler tiefzwart spuiten zoals mijn voorbumper en spiegels.

- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
Die heb ik vandaag ook gezien en heb gelijk die 2 Gti emblemen die op het voorspatbord zitten gekochtsitechris schreef:Ik was gisteren in de showroom bij Auto Munstad. Daar staat een carbon steel grey GTI 7 Performance in de showroom. Moet zeggen dat ik het een mooie kleur vind. En ook vind ik het leren interieur toch wel erg strak eruit zien.
Dat staat zeker ook goed op een golf 6

Mvg Frits
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Wel recht plakken hè Frits, ik ken een Golf 5 van het forum hier en die emblemen leken te willen opstijgen.....Frits@Vrolijk schreef:Die heb ik vandaag ook gezien en heb gelijk die 2 Gti emblemen die op het voorspatbord zitten gekochtsitechris schreef:Ik was gisteren in de showroom bij Auto Munstad. Daar staat een carbon steel grey GTI 7 Performance in de showroom. Moet zeggen dat ik het een mooie kleur vind. En ook vind ik het leren interieur toch wel erg strak eruit zien.

- Frits@Vrolijk
Renekesgti schreef:Wel recht plakken hè Frits, ik ken een Golf 5 van het forum hier en die emblemen leken te willen opstijgen.....Frits@Vrolijk schreef:Die heb ik vandaag ook gezien en heb gelijk die 2 Gti emblemen die op het voorspatbord zitten gekochtsitechris schreef:Ik was gisteren in de showroom bij Auto Munstad. Daar staat een carbon steel grey GTI 7 Performance in de showroom. Moet zeggen dat ik het een mooie kleur vind. En ook vind ik het leren interieur toch wel erg strak eruit zien.
Tja dat recht plakken wordt nog wat denk maar beetje zeepsop gebruiken
En vindt ze toch echt super mooi die emblemen op een golft 6 Gti
Denk dat ze ook veel gejat gaan worden net als toen die sterren van de benzen

Mvg Frits
Smaken verschillen, bij mij kunnen ze niet meer gejat worden, liggen in de la. 

+1golfruud schreef:Smaken verschillen, bij mij kunnen ze niet meer gejat worden, liggen in de la.
Tenzij ze uit je la gejat worden.

- Frits@Vrolijk
golfruud schreef:Smaken verschillen, bij mij kunnen ze niet meer gejat worden, liggen in de la.
Had je eerder moeten zeggen had ik ze gekocht

Mvg Frits
- Jeffreyvdt
Die golf 5 ken ik ook.Renekesgti schreef:Wel recht plakken hè Frits, ik ken een Golf 5 van het forum hier en die emblemen leken te willen opstijgen.....Frits@Vrolijk schreef:Die heb ik vandaag ook gezien en heb gelijk die 2 Gti emblemen die op het voorspatbord zitten gekochtsitechris schreef:Ik was gisteren in de showroom bij Auto Munstad. Daar staat een carbon steel grey GTI 7 Performance in de showroom. Moet zeggen dat ik het een mooie kleur vind. En ook vind ik het leren interieur toch wel erg strak eruit zien.

Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
- Frits@Vrolijk
En toch is het toppy anders zaten ze niet op een golf 7 haha

Mvg Frits
Ze zitten ook op een Golf 7 bluemotion, dat zegt al genoeg, ha ha.Frits@Vrolijk schreef:En toch is het toppy anders zaten ze niet op een golf 7 haha![]()

- Frits@Vrolijk
Wees eerlijk soms zie je dingen en denk je das mooi wil ik ook
En dat had ik vrijdag met die emblemen en mochten ze tzt tegen vallen haal ik ze er weer af .Ze kosten maar 50 euro daar is mee te leven
Hoop wel dat ik de 7 ooit echt een topper ga vinden wil toch na deze Gti weer een andere hebben .En op de golf 8 wachten duurt wel erg lang denk ik
En dat had ik vrijdag met die emblemen en mochten ze tzt tegen vallen haal ik ze er weer af .Ze kosten maar 50 euro daar is mee te leven
Hoop wel dat ik de 7 ooit echt een topper ga vinden wil toch na deze Gti weer een andere hebben .En op de golf 8 wachten duurt wel erg lang denk ik
Mvg Frits
+1Frits@Vrolijk schreef:Wees eerlijk soms zie je dingen en denk je das mooi wil ik ook

Dit had ik ook wel meteen gewild, nu wel op de nieuwe R, dubbele dagverlichting in de koplamp.
Ook de knipperlichten in de koplamp zijn met led's

Ook de knipperlichten in de koplamp zijn met led's

Laatst gewijzigd door golfruud op 20 aug 2013, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe kom je hieraan...link..is dit de neus van de R ?
Ziet er inderdaad knap uit
http://www.newcarz.de/2013/08/19/volksw ... olf-vii-r/Doohie schreef:Hoe kom je hieraan...link..is dit de neus van de R ?
Hij staat nu ook in het Ponpersportaal, autoweek, telegraaf enz.
Iemand ervaring kwa stugheid , geen DCC - verlaagd - 19" ??
De gti waarin ik heb proefgereden had geen DCC en stond op 19" velgen. Ik vond het erg meevallen voor wat betreft stugheid. Was nog best goed comfortabel. Alleen was die natuurlijk verder niet verlaagd.
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Ruud, chr past altijd met et48 en een 225 band. Is mooi met wit.
Het verschil tussen 18 en 19 inch is bij de 6 een minimaal comfort verschil. Ga er dus vanuit dat dit ook geldt voor de 7.
Het verschil tussen 18 en 19 inch is bij de 6 een minimaal comfort verschil. Ga er dus vanuit dat dit ook geldt voor de 7.
Maar ook als hij verlaagd is en geen DCC heeft ?Renekesgti schreef:Ruud, chr past altijd met et48 en een 225 band. Is mooi met wit.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R

Ruud past perfect.
En als je de juiste prijs wilt betalen kun je ze morgen nog ophalen.
BBS CH-R Et48 225-35-19 Conti sportcontact 5 ± 2000km mee gereden.
En ze worden elke week schoongemaakt en ze staan in de wheelwax.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
-
- Type auto: Passat CC TSI
Zou idd een maatje groter nemen Ruud wat je nu hebt, staat net iets beter. Mooie set van Tonnie.
Zeker een mooie set van Tonnie, maar zou ik voor 19" gaan, heb ik liever de titan mat i.p.v. zilver.Schippersss schreef:Zou idd een maatje groter nemen Ruud wat je nu hebt, staat net iets beter. Mooie set van Tonnie.
Ik weet smaken verschillen.