Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ondertussen is mijn GTI7 dus in bestelling.Het betreft om een Nightblue kleur te gaan. Maar ik krijg steeds 'flashbangs' hoe mooi Carbon steel gray wel niet kan zijn.
Ik weet niet of ik nog kan veranderen, de auto wordt opgeleverd mid-oktober. Weet ook niet of ik nog wil veranderen
Ik moet steeds naar onderstaande foto kijken, om mezelf te overtuigen, dat Nightblue echt geen foute keuze is haha
de kleur carbon Steal zou ik niet nemen omdat ik verwacht dat daar heel veel mensen die kleur zullen nemen.
een jaar of 15 kocht ik een gti met de kleur dusty move en plots reed heel Nederland met die kleur.
maar natuurlijk het jou keuze.
ps zolang er nog geen productie datum bekend is kun je je kleur dus nog gewoon veranderen.
Vind het blauw erg mooi rijd zelf in een carbon steel grey maar die kleur zie je erg vaak rijden.
Verwacht dat je de blauwe veel minder zult zien rijden succes.
thx heren voor de positieve reacties. Kan er weer eventjes tegen.
@ Pvugt: Is wel waar, Bij de 3 dealers zowel Belgie als Duitsland, hadden ze mij carbon steel aangeraden, staat zeer mooi volgens hen en bij doorverkoop zou t makkelijker gaan.
@ Bluetiger: ik blijf m'n nightblue wel houden nu.