Achteruitrij camera

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
KnuffelTurk

Re: Achteruitrij camera

Bericht door KnuffelTurk »

Frits@Vrolijk schreef:zou de camera laten voor wat het is

En heb hier ook dat zelf inparkeren gedoe tja gebruik je dat echt schijnt nog wel eens mis tegaan en dan zijn je velgen gelijk overleden
Ik heb het vandaag voor het eerst uitgeprobeerd ( file parkeer altijd zelf gewoon ).
Moet zeggen dat het perfect werkt je hoeft niks te doen. Dat je velgen Kunnen beschadigen dat kan best kloppen maar als jij je rechterspiegel op standje R zet en de stoeprand in de gaten houdt dan gaat alles gewoon zoals het hoort mocht je te dicht bij de stoep komen dan trap je je rem in ( heb wel dsg ).
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk

''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Frits@Vrolijk
Type auto: golf 6 Gti

Bericht door Frits@Vrolijk »

Zal morgen die verkoper eens zeggen dat hij foute info geeft en ik het moet verduren haha .En zelf me systeem eens proberen .Eerst zeuren over me distributie ketting
Mvg Frits
bluetiger
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5

Bericht door bluetiger »

Ik bestel het op mijn golf niet mee, wel de park assist. De keren dat ik park assist gebruik gaat het altijd goed.
Op mijn transporter heb ik achteraf een camera in laten bouwen. Dit was fabrieksaf niet mogelijk door de keuze voor achterdeuren. Scheelt een hoop deuken van dingen die je en de piepers niet zien. Daar zou ik niet anders willen maar voor een golf heb ik t niet nodig.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”