Storing gordels????
- vwuni
- Type auto: Golf 7 R-Line
Storing gordels????
Hallo,
Bij mijn mk5 GTI uit 2006 doet zich het volgende voor:
Tijdens het rijden gaat het lampje en belletje rammelen van de gordel, hij geeft dan aan dat ik m'n gordel aan moet doen terwijl ik die aan heb? Volgens mij maakt de gordelklem geen goed contact met houder???
Iemand dit ooit meer gehad? En hoe op te lossen?
Gr. John
Bij mijn mk5 GTI uit 2006 doet zich het volgende voor:
Tijdens het rijden gaat het lampje en belletje rammelen van de gordel, hij geeft dan aan dat ik m'n gordel aan moet doen terwijl ik die aan heb? Volgens mij maakt de gordelklem geen goed contact met houder???
Iemand dit ooit meer gehad? En hoe op te lossen?
Gr. John
VW Golf MK7, 1.4 TSI "R-line" 2014
VW Lupo 1.4 16V 2002
VW Golf MK1 cabrio "Sportline" 1993
VW Lupo 1.4 16V 2002
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Re: Storing gordels????
even de bedrading onder je stoel controleren, miss dat er wat (half) los zit of is doorgesleten
stekker controleren en eventueel losmaken en solderen.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Via vagcom gordel poepje uit zetten 

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- vwuni
- Type auto: Golf 7 R-Line
Hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties. Ik heb niets op de stoel liggen.
Vanmorgen alleen in de auto gereden (dus zonder iemand op de bijrijdersstoel) en toen deed ie het ook. Probleem zit hem dus aan de bestuurdersstoel / gordelhouder. Heb de kabels onder de stoel gecontroleerd maar niets vreemds kunnen ontdekken.
Heb hem gisteren opgehaald bij de VW dealer en op zich tevreden tot nu toe, alleen dit is dus geen rijden. Iedere keer dat gepiep.
Het lampje uitzetten in de VAG-com zie ik niet zo zitten, het moet gewoon goed werken.
Ga morgen maar even terug naar vd Udenhout, moeten zij het maar fixen, heb immers nog jaar garantie
Ik blijf open staan voor tips..........
John
Vanmorgen alleen in de auto gereden (dus zonder iemand op de bijrijdersstoel) en toen deed ie het ook. Probleem zit hem dus aan de bestuurdersstoel / gordelhouder. Heb de kabels onder de stoel gecontroleerd maar niets vreemds kunnen ontdekken.
Heb hem gisteren opgehaald bij de VW dealer en op zich tevreden tot nu toe, alleen dit is dus geen rijden. Iedere keer dat gepiep.
Het lampje uitzetten in de VAG-com zie ik niet zo zitten, het moet gewoon goed werken.
Ga morgen maar even terug naar vd Udenhout, moeten zij het maar fixen, heb immers nog jaar garantie

Ik blijf open staan voor tips..........
John
VW Golf MK7, 1.4 TSI "R-line" 2014
VW Lupo 1.4 16V 2002
VW Lupo 1.4 16V 2002