Achteruitgang in comfort is vele male kleiner dan de sach sportkoppeling welke ik heb! Daar heb ik veel langer aan moeten wennen!
Verlengsnoer schreef:Ze bevallen prima! Merk het toch wel in comfort maar denk dat je het met alle veren hebt! Ik moet dagelijks 9 drempels op en af in mijn woonwijk! Maar geloof me alles went! Ik zou nu niet anders willen! Mensen die mijrijden vinden het niet stug aanvoelen. Ik voel zelf bij t minste of geringste al dat de wagen anders reageert! Ik zou zeker verlagen als ik jou was maar de keuze voor veren of een set is aan jou
Achteruitgang in comfort is vele male kleiner dan de sach sportkoppeling welke ik heb! Daar heb ik veel langer aan moeten wennen!
Niet gelijk? Achterkant hoger?Chris5gti schreef:Verlengsnoer schreef:Ze bevallen prima! Merk het toch wel in comfort maar denk dat je het met alle veren hebt! Ik moet dagelijks 9 drempels op en af in mijn woonwijk! Maar geloof me alles went! Ik zou nu niet anders willen! Mensen die mijrijden vinden het niet stug aanvoelen. Ik voel zelf bij t minste of geringste al dat de wagen anders reageert! Ik zou zeker verlagen als ik jou was maar de keuze voor veren of een set is aan jou
Mooi om te horen/zien dat de veren nog altijd goed bevallen ! H&R was ook voor mij de enigste optie wat verlagingsveren aanging. Eibach is toch wat hoger en niet gelijk voor en achter .
Bedankt voor deze enerverende woorden Tonnie...MkVI Nmgn schreef:Tim kennende wilt die voor een dubbeltje eerste rang zitten dus word het waarschijnlijk geen h&r geen Eibach en geen schroefset.
Waarom kan een KW niet laag genoeg? Je kan met een KW set lager dan Tim in gedachten heeft.Chris5gti schreef:Er is ook een schroefset wat meer prijs/qualiteit verhouding bied . Maargoed ook deze is net onder de 1000 euro . En KW kun je niet laag mee als je het naderhand wel zou willen . Wel is het een goede qualiteit set , en je kunt natuurlijk voor een aangepast set van KW kiezen van bijv gepfeffert die gaan tot 120mm of 140mm maar die laatste ist wel extreem !
Mijn Golf met een KW1 eronder, achter nog wat draad over. Voorkant wel op z'n laagst! FF voor het idee.eddiea schreef:Waarom kan een KW niet laag genoeg? Je kan met een KW set lager dan Tim in gedachten heeft.Chris5gti schreef:Er is ook een schroefset wat meer prijs/qualiteit verhouding bied . Maargoed ook deze is net onder de 1000 euro . En KW kun je niet laag mee als je het naderhand wel zou willen . Wel is het een goede qualiteit set , en je kunt natuurlijk voor een aangepast set van KW kiezen van bijv gepfeffert die gaan tot 120mm of 140mm maar die laatste ist wel extreem !
Ja zeker wel! Niets te klagen! Heb nog steeds dat als ik de wagen zie denk! damn best mooie bak! staat ook goed op z'n poten nu!Chris5gti schreef: Mooi om te horen/zien dat de veren nog altijd goed bevallen ! H&R was ook voor mij de enigste optie wat verlagingsveren aanging. Eibach is toch wat hoger en niet gelijk voor en achter .
Klopt.Verlengsnoer schreef:Heb je er 19" onder ?
Dat dacht ik ook, maar zo met 19'' ligt die van mij er prima bij!Zinory schreef:persoonlijk had ik verwacht dat een KW V1 wel lager kon
Klopt.Verlengsnoer schreef:Heb je er 19" onder ?
Dat dacht ik ook, maar zo met 19'' ligt die gewoon in de kassen.Zinory schreef:persoonlijk had ik verwacht dat een KW V1 wel lager kon
Een ''gewoon'' KW set gaat echt niet laag is net n cm meer dan verlagingsveren . Zie de foto hierboven . Ik bedoelde maar als hij naderhand nog van gedachte veranderd kun je beter een set hebben met nog veel schroefdraad over dan eentje wat al op zijn max is . En zeker in die prijscategorie .eddiea schreef:Waarom kan een KW niet laag genoeg? Je kan met een KW set lager dan Tim in gedachten heeft.Chris5gti schreef:Er is ook een schroefset wat meer prijs/qualiteit verhouding bied . Maargoed ook deze is net onder de 1000 euro . En KW kun je niet laag mee als je het naderhand wel zou willen . Wel is het een goede qualiteit set , en je kunt natuurlijk voor een aangepast set van KW kiezen van bijv gepfeffert die gaan tot 120mm of 140mm maar die laatste ist wel extreem !
Deze set gaat echt geen -/-120mm. De mijne zou +/-20mm lager zijn dan de normale variant 1.Chris5gti schreef:Ja dan praten we natuurlijk een beetje langs elkaar af , dat is geen normale KW v1 set die van jou gaat dan tot 120mm lager (dan origineel ) Het normale set gaat echt niet laag en al veel mensen wat ik ken waren echt teleurgesteld , omdat ze toch hadden verwacht dat het gewone set lager zou gaan .
nou ik was niet zozeer teleurgesteld maar mijn verwachtingen waren anders, echter vind ik wel dat de auto laag genoeg kan.Chris5gti schreef:Ja dan praten we natuurlijk een beetje langs elkaar af , dat is geen normale KW v1 set die van jou gaat dan tot 120mm lager (dan origineel ) Het normale set gaat echt niet laag en al veel mensen wat ik ken waren echt teleurgesteld , omdat ze toch hadden verwacht dat het gewone set lager zou gaan .
Ieder zijn eigen smaak en mening , de bodem houdt wel heel veel uit kan ik je vertellenZinory schreef:nou ik was niet zozeer teleurgesteld maar mijn verwachtingen waren anders, echter vind ik wel dat de auto laag genoeg kan.Chris5gti schreef:Ja dan praten we natuurlijk een beetje langs elkaar af , dat is geen normale KW v1 set die van jou gaat dan tot 120mm lager (dan origineel ) Het normale set gaat echt niet laag en al veel mensen wat ik ken waren echt teleurgesteld , omdat ze toch hadden verwacht dat het gewone set lager zou gaan .
lager zou misschien wel dikker staan maar ik vind het zonde om de bodem van mijn MK5 kapot te schuren.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 16 gasten