Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dirk schreef:ik denk dat ie wel meer waard blijft als een normale gti6. Het is gewoon een gelimiteerde oplage en dat wordt meestal ook wel in de prijs vertaald. Hoeveel ie meer waard blijft gaat natuurlijk ook van zen mankementjes afhangen. Als er andere technieken in die auto worden gebruikt zal dat ook misschien makkelijk storingen/problemen op kunnen leveren. Maar VW kennende zal dat wel mee vallen denk ik!
Waarom meer of minder mankementjes dan een Golf VI GTI? De techniek is beter "ausgereift" dan een Golf VI, want de techniek is niks anders de BYD (Ed30) motor in een Golf 6, terwijl de Golf VI een nieuwe motor heeft. Dus eigenlijk minderkans op problemen.
Dirk schreef:nieuw is niet altijd beter! anders hadden de auto's nu al perfect moeten zijn!
Dat is zonder meer waar.
Kijk maar eens naar de terugroepacties.
Bijvoorbeeld onderstaande van Volkswagen:
De oplossing zit in een zogenaamde software update die in de werkplaats binnen een half uur afgehandeld kan worden. Volgens Volkswagen zijn in totaal 2.500 auto’s met deze verkeerde software geleverd, maar het is niet meer te traceren welke auto’s dit precies zijn.
Volgens de advertentie voorzien van (waanzinnige) optie's, zoals:
- achterbank neerklapbaar
- afdekscherm bagageruimte
- getint glas
- in hoogte verstelbaar stuur ..(niet in diepte?)
- toerenteller
Belachelijk veel geld eigenlijk voor een hatchback, 90.000 gulden!
Ik vind het niet lederen stuk van de stoelbekleding niet eens zo gek mooi eigenlijk, bij de ED30 vind ik dat veel mooier gedaan met de ruitjes erin bij het half leder
Eigenlijk een vreemd verhaal. VW geeft standaard 2 jaar algehele garantie op haar voertuigen. Lijkt mij eerder een geïmporteerde auto (Duitsland). Waarbij ik me dan afvraag of de fabrieksgarantie niet alsnog overdraagbaar is.
Ik zie bij dit aanbod geen voordelen.