ik ben mijn code kwijt

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Gesloten
jongevrouw
Type auto: golf 5

ik ben mijn code kwijt

Bericht door jongevrouw »

ik ben mijn code kwijt van mijn MFD2 RNS2 beeldscherm ik zou em nu willen unlocken maar geen idee hoe ik het zelf moet doen kan iemand me helpen bij de vw kost het 50 a 60 euro dus dacht misschien is er een andere manier
NielsED30
Type auto: MK7 GTI Clubsport
Contacteer:

Re: ik ben mijn code kwijt

Bericht door NielsED30 »

Kan alleen maar online opgevraagd worden bij de dealer.
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM

Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Frits@Vrolijk
Type auto: golf 6 Gti

Bericht door Frits@Vrolijk »

Niet gewoon bij de dealer als het systeem is uitgebouwd en ja mijne is eerlijk

Hoef geen code van 25 euro
Mvg Frits
jongevrouw
Type auto: golf 5

Bericht door jongevrouw »

de mijne is ook eerlijk maar heb em van me broertje gekregen alleen hij is zijn code kwijt omdat ie em nooit nodig heeft gehad en ik heb em nodig omdat ik het in mijn auto heb geplaats en hoe kan ik het online aanvragen heb ik daar iets voor nodig alvast bedankt
Frits@Vrolijk
Type auto: golf 6 Gti

Bericht door Frits@Vrolijk »

Gewoon morgen even een vw dealer bellen weet je alles
Mvg Frits
wehoo

Bericht door wehoo »

jongevrouw schreef:ik ben mijn code kwijt van mijn MFD2 RNS2 beeldscherm ik zou em nu willen unlocken maar geen idee hoe ik het zelf moet doen kan iemand me helpen bij de vw kost het 50 a 60 euro dus dacht misschien is er een andere manier
Het is vreemd dat de VW dealer hier deze bedragen voor vraagt. In de meeste gevallen is dit gewoon gratis.
Je hebt hiervoor nodig: serienummer van het apparaat, VIN-nummer van je auto en uiteraard je persoonsgegevens. (id).

Zie tekst VW:

Seit der 45. Kalenderwoche 2006 gehoert eine Radiokarte mit Code- und Geraetenummer nicht mehr zur Ausstattung unserer Fahrzeuge.
Bei unseren neuen Modellen ist der Sicherheitscode in einem fahrzeuginternen Speicher hinterlegt. Deshalb ist es nicht mehr notwendig, die Geheimnummer manuell einzugeben, wenn beispielsweise die Fahrzeugbatterie einmal abgeklemmt wurde. Das Radio erhaelt den Code automatisch aus dem besagten Speicher.
Wenn Sie ein anderes Radio oder Navigationssystem in Ihr Fahrzeug einbauen lassen moechten oder die Seriennummer des Geraetes benoetigen, ist Ihnen Ihr betreuender Volkswagen Partner gerne behilflich.
Sie haben noch keinen betreuenden Volkswagen Partner? Wir sind Ihnen gerne bei der Suche behilflich. Eine Antwort genuegt und wir werden umgehend fuer Sie taetig.
Fuer weitere Fragen oder Anregungen stehen wir Ihnen gerne zur Verfuegung.

Mit freundlichen Gruessen
Ihre Volkswagen Kundenbetreuung

Het komt er eigenlijk op neer "jongevrouw" (what's in a name), dat je een oude MFD2 RNS2 hebt, of je broertje heeft nooit een code ontvangen. Dit inclusief het dure VW dealerverhaal -> twijfelachtig.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
rabies

Bericht door rabies »

Hmm ik heb een gestolen exemplaar.. Op het GTI forum zullen vast wel naïeve forummers zitten die mij wel even willen helpen. Dit gaat beter met een vrouwachtige indruk. Ik ben vast de zwartkijker van dit forum ;)
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
bzb

Bericht door bzb »

NICO!
Forumeigenaar
Type auto: BMW iX3

Bericht door NICO! »

Naar de dealer dus,iedere andere vorm van codes achterhalen is niet legaal, dus een slotje.
Groeten, Nico
Gesloten

Terug naar “Electronica en Audio / Video”