Je enthousiasme is leuk om te lezen maar "F1 rijder", "briljant" en "Renault Megane" in één zin zetten is wat te veel van het goede... Ik wil best van je aannemen dat er een paar (niet "een derde" en ook niet "veel") F1 rijders in een Megane rondscheuren maar dat zal dan vooral zijn vanwege een sponsor of lease contract. Ik laat me graag overtuigen maar voorlopig beschouw ik dit als een broodje aap verhaal.sitechris schreef:De reden dat veel F1 rijders erin rijden is omdat de RS voor op het circuit en op bochtige wegen een briljante rijdersauto is.
Geloof ik ook graag maar dat doe ik ook als Rolf Dekking ( ?, kan 'm niet vinden op het wereldwijde web...) in mijn GTI een demo gaat geven. Als automobilist rijd je (als het goed is) met een ruime veiligheidsmarge die je als coureur op het circuit verkleind of helemaal over boord gooit (afhankelijk of je de volgende ochtend weer met je auto naar het werk moet).sitechris schreef:...als een prof als Dolf Dekking even een flying lap maakt val je echt van verbazing achterover.
Met alle respect, maar een Megane heeft net als bv de Astra een beroerd imago, als ik 'm morgen in de loterij win ruil ik 'm overmorgen in voor een GTI (met performance pakket om een beetje bij te blijven als ik voorbij gereden wordt door een fransoos, dat dan weer wel).