Ik rij sinds juni 2011 in mijn Golf V GTI Ed30. Sinds een tijd is de liefde een beetje weg . Hij wordt nog steeds met liefde met de hand gewassen etc maar het echte wauw gevoel is er niet echt meer. Ik heb dan ook besloten naast onderhoud geen geld uit te gaan geven. Als komen er straks 4 winterbanden in 18" aan en van de zomer een nieuwe 19" set in de hoop dat het goed is voor de liefde zullen we maar zeggen.
Ik heb een advertentie gezien van een zwarte R20 waar mijn hart sneller van is gaan kloppen. Ik had eigenlijk de GTI uit mijn hoofd gezet ondanks dat ik toch wel naar een paar 6 modellen heb gekeken. Op 1 of andere manier heeft de Mercedes CLA een aantrekkingskracht op mij welke ik niet kan beschrijven. Ik dacht om misschien over 2 jaar een CLA 200 te kopen met de kop eraf! Maar terugkomend op het GTI verhaal:
http://www.autowereld.nl/volkswagen/gol ... tails.html
Ja ik zie mij zelf wel in deze auto! Niet specifiek deze auto maar een auto met dezelfde specs!

FF hard op dromen:
-Miltek van voor naar achter
-Verlagen met mooie set dempers en veren
-Hoge en lage brandstofpomp vervangen
-Andere luchtinlaat erop
-Andere radiator
-Water Methanol set
-JD chip op maat
Als de wagen er ooit zou komen weet ik nu al zeker dat mijn wenslijst (droom) zeker niet volledig uit gaat komen!