Schade voorbumper
- MartijnGTI
- Type auto: Golf 5 GTI
Schade voorbumper
Zonet heb ik een eend aangereden met ongeveer 30km/h en de voorbumper heeft dat niet helemaal overleefd. Het rooster wat onder het nummerbord zit, is kapot. Nu is mijn vraag of dat los te vervangen is of het één geheel is met de bumper? Gaat om een Golf 5 GTI 

Re: Schade voorbumper
Een eend die een Golf niet overleeft, nooit grappig....
Sorry, kon het niet laten......
Groet,
P.
Sorry, kon het niet laten......

Groet,
P.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Dit rooster is los te vervangen hierbij wat foto's.
Even de grill los maken met 4 schroefjes en dan is het met beleid eruit trekken.

Even de grill los maken met 4 schroefjes en dan is het met beleid eruit trekken.

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- MartijnGTI
Oh dat is helemaal super, heb je ook enig idee hoeveel dat rooster kost? Dan ga ik de verzekering zeker niet bellen, vast goedkoper dan eigen risico.
Vraag me af of het bovenste rooster ook apart is te vervangen rondom het logo? Bij mij is deze vrij hard verkleurd..
- MkVI Nmgn
Uit m'n hoofd tussen de €60 & €80MartijnGTI schreef:Oh dat is helemaal super, heb je ook enig idee hoeveel dat rooster kost? Dan ga ik de verzekering zeker niet bellen, vast goedkoper dan eigen risico.
Dit is de grill zelf dat is wel een duurdere hobbys3. schreef:Vraag me af of het bovenste rooster ook apart is te vervangen rondom het logo? Bij mij is deze vrij hard verkleurd..
Groetjes Tonnie
In Duitsland bij de dealer € 34,60 excl 19% BTW, onderdeelnummer 1K0853677B9B9MartijnGTI schreef:Oh dat is helemaal super, heb je ook enig idee hoeveel dat rooster kost? Dan ga ik de verzekering zeker niet bellen, vast goedkoper dan eigen risico.
PSR-Performance
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
- MartijnGTI
Bedankt allemaal! Heb een nieuwe rooster gekocht, ging het monteren en zag tot mijn schrik dat de bumper toch gescheurd is. Nu wordt het dus wel verzekeringswerk. Gelukkig all-risk en het kost mij zelfs geen schadevrije jaren! Onderdeel kreeg ik gelijk aan de telefoon vergoed, nu maar een afspraak maken bij de schadeherstel, wel wat gedoe maar kost uiteindelijk niets:)
Dit klinkt mij heel bekends3. schreef:Vraag me af of het bovenste rooster ook apart is te vervangen rondom het logo? Bij mij is deze vrij hard verkleurd..

- MkVI Nmgn
Daarom had ik bij m'n golf 5 toen alle roosters vervangen omdat ik het er niet uit vond zienRalphd schreef:Dit klinkt mij heel bekends3. schreef:Vraag me af of het bovenste rooster ook apart is te vervangen rondom het logo? Bij mij is deze vrij hard verkleurd..

Groetjes Tonnie