Milltek uitlaat?

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
ViperGreen
Type auto: Golf Mk6 R20

Milltek uitlaat?

Bericht door ViperGreen »

Hallo forummers,

Ik zit me de laatste tijd in te lezen in de verdere aanpassingen om mijn scirocco wat feller en sneller te maken.. Ik weet het ja, had een 2.0 gekocht! :lol: Momenteel zit er een jd chip in en een ander luchtfilter. Ik zit nu rond de 230 pk en 320 nm. Levert een milltek uitlaat systeem nog extreem meer winst of valt het voor de aanschaf prijs toch tegen? Zijn er nog andere tips/mogelijkheden?

Ik hoor het graag!
ViperGreen
bzb

Re: Milltek uitlaat?

Bericht door bzb »

enige echte merkbare winst zit in een downpipe
ViperGreen

Is daar qua merk nog een betere in of? Zie downpipe en sportcat maar dan is de down pipe dus voldoende? Wat is de winst dan ong? 10 pk? Heb je daar nog aparte koppel stukken voor of past die wel op de standaard uitlaat?
Schippersss
Type auto: Passat CC TSI

Bericht door Schippersss »

Op maat laten maken bij bv. jm tuning, kwaliteit is net zo goed als milltek alleen pak goedkoper.
ViperGreen

Bij nader inzien heb ik besloten om er niets aan te veranderen. De meeste raadden het me af, 230 pk uit een 1.4 tsi blok is toch wel echt aan de max!
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”