Golf V GTI opeens minder vermogen
-
- Type auto: MK5 GTI Oranje
Golf V GTI opeens minder vermogen
Dit weekend voor het eerst in een jaar een probleem met mijn GTI gehad , ik trok op en voelde dat hij niet meer zijn volle vermogen had. Eerst was het alleen in hoge toeren maar nu heb ik echt weinig vermogen over.
Ik had ook geen motorstoring tot gisterenmiddag , ik heb nog geen tijd gehad om hem uit te lezen maar ik heb het idee dat de Diverter valve gescheurd is ( hoop ik ) . Ik heb net zowiezo de D versie besteld want ik heb nu nog de rubberen verie erin zitten.
Vanmiddag maar even uitlezen en op de brug zetten. Hopen dat de diverter valve gescheurd is!
Mvg Sander
Ik had ook geen motorstoring tot gisterenmiddag , ik heb nog geen tijd gehad om hem uit te lezen maar ik heb het idee dat de Diverter valve gescheurd is ( hoop ik ) . Ik heb net zowiezo de D versie besteld want ik heb nu nog de rubberen verie erin zitten.
Vanmiddag maar even uitlezen en op de brug zetten. Hopen dat de diverter valve gescheurd is!
Mvg Sander
Re: Golf V GTI opeens minder vermogen
Inderdaad eens beginnen met uitlezen, en ik zou er niet teveel mee rijden, je weet tenslotte niet wat er aan de hand is...
PSR-Performance
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
-
Vanavond de auto uitgelezen en daar kwam een foutcode uit dat de laaddruk niet behaald werd dus toen wist ik al genoeg! DV type D erin en de foutcode even gewist , rustig warm gereden en toen deed de GTI het weer zoals het hoort!
Ik heb wel het idee dat hij beter trekt als eerst maar dat kan ook tussen mn oren zitten haha.
Hierbij nog even een foto van de gescheurde Diverter Valve.

Fijne avond nog iedereen!

Ik heb wel het idee dat hij beter trekt als eerst maar dat kan ook tussen mn oren zitten haha.
Hierbij nog even een foto van de gescheurde Diverter Valve.

Fijne avond nog iedereen!
Mijne was op exact t zelfde plekkie stuk 

PSR-Performance
- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
Tof dat het weer oke is en je het zelf hebt kunnen oplossen ben trots op je 

Mvg Frits
-
Haha kijk eens aan daar ben ik blij om!Frits@Vrolijk schreef:Tof dat het weer oke is en je het zelf hebt kunnen oplossen ben trots op je

Dus als je die fout van laaddruk onvoldoende krijgt is het 9/10 dat stuk die kapot is?
Ik heb namelijk ook die fout zitten en ook te weinig vermogen
Is dit een duur onderdeel ?
-
Als je die foutcode hebt en je hebt minder vermogen zou ik hem zeker wel controleren en voor de zekerheid vervangen! Ik heb de D versie besteld dus het type wat bijna niet kapot gaat , deze kostte me ongeveer 50 euro via de Dealer.lost schreef:Dus als je die fout van laaddruk onvoldoende krijgt is het 9/10 dat stuk die kapot is?
Artikelnummer : 06H145710D
Succes ermee

Mvg Sander