Toevoeging olie
- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
Toevoeging olie
Vraag wie heeft er ooit een goedje bij zijn olie of benzine gegooit en daar merkbaar resultaat van gehad .Denk bijvoorbeeld aan slick 50 en dat soort producten .Zelf wou ik een goedje bij mijn olie gooien om de klepstoters wat stiller te maken maar geloof er niet echt in .Graag u mening
Mvg Frits
Re: Toevoeging olie
Beter regelmatig olie verversen , zo voorkom je blacksludge.Frits@Vrolijk schreef:Vraag wie heeft er ooit een goedje bij zijn olie of benzine gegooit en daar merkbaar resultaat van gehad .Denk bijvoorbeeld aan slick 50 en dat soort producten .Zelf wou ik een goedje bij mijn olie gooien om de klepstoters wat stiller te maken maar geloof er niet echt in .Graag u mening
Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
yal schreef:Beter regelmatig olie verversen , zo voorkom je blacksludge.Frits@Vrolijk schreef:Vraag wie heeft er ooit een goedje bij zijn olie of benzine gegooit en daar merkbaar resultaat van gehad .Denk bijvoorbeeld aan slick 50 en dat soort producten .Zelf wou ik een goedje bij mijn olie gooien om de klepstoters wat stiller te maken maar geloof er niet echt in .Graag u mening
Grt Yal
Denk dat frits dit vraagt omdat hij niet gelooft in olie verversen.
Maar denk ook dat je niet je klepstoters hoort maar je injectoren. Die hoor je namelijk altijd tikken en zal ook zo blijven.
Het is nu eenmaal mechanisch en dat hoor je.
Directe injectie hoor je altijd meer.staffpride schreef:yal schreef:Beter regelmatig olie verversen , zo voorkom je blacksludge.Frits@Vrolijk schreef:Vraag wie heeft er ooit een goedje bij zijn olie of benzine gegooit en daar merkbaar resultaat van gehad .Denk bijvoorbeeld aan slick 50 en dat soort producten .Zelf wou ik een goedje bij mijn olie gooien om de klepstoters wat stiller te maken maar geloof er niet echt in .Graag u mening
Grt Yal
Denk dat frits dit vraagt omdat hij niet gelooft in olie verversen.
Maar denk ook dat je niet je klepstoters hoort maar je injectoren. Die hoor je namelijk altijd tikken en zal ook zo blijven.
Het is nu eenmaal mechanisch en dat hoor je.
Juist met deze motoren is olie verversen belangrijk om blacksludge te voorkomen.
Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
- staffpride
- Contacteer:
yal schreef:
Directe injectie hoor je altijd meer.
Juist met deze motoren is olie verversen belangrijk om blacksludge te voorkomen.
Grt Yal
Klopt, ben ik helemaal met je eens

- Frits@Vrolijk
Wel fijn dat andere voor mij weten wat ik de wonderen zijn de wereld nog niet uit
En ga ook bij mijn golfje de olie om de 15000 vernieuwen ga die discussie niet meer voeren .
Dat is het zelfde verhaal of dat olie van de Action troep is daar staan ook dezelfde kwaliteits normen op als helix van de Shell
Het enige wat ik me afvraag is of al die toevoegingen echt allemaal rommel zijn of dat er tussen zitten die wel echt werken
En ja mocht er een goedje zijn dat er voor zorgt dat me klepstoters wat stiller worden OF langer meegaan gooi ik dat bij mijn olie .
Maar ververs me olie volgende keer wel met 5 w40
Fijne avond daar
En ga ook bij mijn golfje de olie om de 15000 vernieuwen ga die discussie niet meer voeren .
Dat is het zelfde verhaal of dat olie van de Action troep is daar staan ook dezelfde kwaliteits normen op als helix van de Shell
Het enige wat ik me afvraag is of al die toevoegingen echt allemaal rommel zijn of dat er tussen zitten die wel echt werken
En ja mocht er een goedje zijn dat er voor zorgt dat me klepstoters wat stiller worden OF langer meegaan gooi ik dat bij mijn olie .
Maar ververs me olie volgende keer wel met 5 w40
Fijne avond daar
Laatst gewijzigd door Frits@Vrolijk op 24 okt 2013, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg Frits
- Frits@Vrolijk
staffpride schreef:yal schreef:
Grt Yal
Dacht dat we daar de Oil Catch Can voor hadden gekocht

Mvg Frits
- staffpride
- Contacteer:
Stoppen met denken frits. Je moet weten waar je kwaliteiten liggen......Frits@Vrolijk schreef:staffpride schreef:yal schreef:
Grt Yal
Dacht dat we daar de Oil Catch Can voor hadden gekocht
De catch can zorgt er voor dat het grootste deel van je carterdampen en bijbehorende troep, niet
rechtstreeks in je inlaattraject verdwijnen.
- Frits@Vrolijk
Stoppen met denken lastig
En duidelijk professor ben blij dat jij alles begrijpt en er nooit naast zit of dingen vergeet
Duidelijk weer eens een eikel altijd een eikel dat was ik nog niet vergeten
Mazzels weer
Heb het verlopig weer lees verlopig weer fff gezien hier
En duidelijk professor ben blij dat jij alles begrijpt en er nooit naast zit of dingen vergeet
Duidelijk weer eens een eikel altijd een eikel dat was ik nog niet vergeten
Mazzels weer
Heb het verlopig weer lees verlopig weer fff gezien hier
Mvg Frits
- theo
- Global Moderator
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Zo frits,
Ben het even zat dit gedoe dus een slotje erop.
Ben het even zat dit gedoe dus een slotje erop.