

uhh, nou, eigenlijk niet, ik wil de auto de eerste 1000-2000 km gewoon rustig inrijden.bluetiger schreef:Die zal vast flink aan t scheuren zijn!
jwbakkenes schreef:Hij is waarschijnlijk nog onderweg met een grote grijns op zijn gezicht![]()
![]()
Jan Willem
kevin78 schreef:nu een foto van de gehele auto ??
monkeytail schreef:Mooi! Welke kleur is dat?
Erics schreef:uhh, nou, eigenlijk niet, ik wil de auto de eerste 1000-2000 km gewoon rustig inrijden.bluetiger schreef:Die zal vast flink aan t scheuren zijn!
Ik geloof nog steeds, ondanks alle andere verhalen, dat materiaal moet inslijten en wel op zo weinig mogelijk thermische belastingen die extra spanningen in het blok brengt.
Rijdt de auto lekker? Nou en of.
Maar, door mijn rustige rijstijl op dit moment, rijdt de auto wel in een heel laag toerental en daardoor voel ik toch tellen de neiging (en ik doe dat ook) om te versnellen in een lagere versnelling, terugscahkelen dus met de flipper soms 1 soms 2, anders blijft accelereert de auto gewoon uit 1300-1400 rpm en dat is mij te laag.
Met mijn Cosworth zou dat killing zijn voor de zuigers en cilinderwanden. Ze zullen kantelen en dus heel snel het blok naar de knoppen helpen. Dat is waarom zo'n auto altijd vanaf ca 3000 op het gas kan.
Als er iemand is die mij kan overtuigen dat accelereren bij die lage toeren oké is....laat maar horen.
Erics schreef:uhh, nou, eigenlijk niet, ik wil de auto de eerste 1000-2000 km gewoon rustig inrijden.bluetiger schreef:Die zal vast flink aan t scheuren zijn!
Ik geloof nog steeds, ondanks alle andere verhalen, dat materiaal moet inslijten en wel op zo weinig mogelijk thermische belastingen die extra spanningen in het blok brengt.
Rijdt de auto lekker? Nou en of.
Maar, door mijn rustige rijstijl op dit moment, rijdt de auto wel in een heel laag toerental en daardoor voel ik toch tellen de neiging (en ik doe dat ook) om te versnellen in een lagere versnelling, terugscahkelen dus met de flipper soms 1 soms 2, anders blijft accelereert de auto gewoon uit 1300-1400 rpm en dat is mij te laag.
Met mijn Cosworth zou dat killing zijn voor de zuigers en cilinderwanden. Ze zullen kantelen en dus heel snel het blok naar de knoppen helpen. Dat is waarom zo'n auto altijd vanaf ca 3000 op het gas kan.
Als er iemand is die mij kan overtuigen dat accelereren bij die lage toeren oké is....laat maar horen.
dat zal rond 13.30-14.00 uur zijn geweest op de A12 van Arnhem naar UtrechtLucaGTI schreef:Reed je toevallig vandaag in ede in je nieuwe gti?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 6 gasten