Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Back@GTI schreef:Inderdaad erg slecht van de dealer.... hadden ze wel even kunnen melden.
Maar mijn grootste probleem is dat ik er helemaal geen dvd bij heb!
Bij de koop van de auto heb ik daar nog om gevraagd maar dat was niet nodig want alles staat op de hhd. Ja stond ja.
Had ik beter niet kunnen doen op de laatste dag voor de rit
De dvd hoort er toch gewoon bij, ik bedoel bij de aankoop? Ik heb hem er gewoon bij gekregen, nou ja gekocht.......
Euhhh... Volkswagen let op de kleintjes. En dat houdt in dat de kaart bij de koop op de HDD staat. De DVD mag je best hebben van Volkswagen. Ze vragen er alleen 200 euro extra voor.
funracer schreef:Haha wehoo dacht al dat jij dat moest zijn geweest ik vroeg het zelfde maar ze wist me al tevertellen dat morgen een groep Nederlanders kwam
Zwarte GTI, Kaldenkerkerweg richting Duitsland onderaan de berg, kenteken: xx-Tx-xx? (of zoiets, kon niet alles zien)
Is dat funracer Dan kwam je in tegenovergestelde richting een zwarte GTI tegen.
@mr_leadpump.
Je bedoelt toch koelvloeistof en geen ruitenvloeistof? Voor je VW (GTI) moet je G12 hebben. Dat is van dat roze spul. Of ze dat zo bij de pomp verkopen, vraag ik me af? (zou niet wachten tot de Aral pomp, zo groot is dat bedrijf niet).
(regelmatig bijvullen van dat roze G12 spul, is niet normaal, dan is er een lekkage, het verdampt namelijk niet, is een gesloten systeem).
wehoo schreef:@mr_leadpump.
Je bedoelt toch koelvloeistof en geen ruitenvloeistof? Voor je VW (GTI) moet je G12 hebben. Dat is van dat roze spul. Of ze dat zo bij de pomp verkopen, vraag ik me af? (zou niet wachten tot de Aral pomp, zo groot is dat bedrijf niet).
(regelmatig bijvullen van dat roze G12 spul, is niet normaal, dan is er een lekkage, het verdampt namelijk niet, is een gesloten systeem).
Klopt idd, G12++, is de eerste keer dat ik moet bijvullen. Ik kijk wel ff of ik ergens wat kan krijgen. Ik vul het 1x bij, Het moet idd niet verdwijnen. Moet ik weer bijvullen dan even langs de dealer.
Zoo, de wielen en het neusje van de golf even in de autobannwax van swissvax gesmeerd voor de remstof en vliegen
(wast makkelijk schoon na terugkomst).
De vrouw is bang dat we verhongeren...
Van mij mogen die spullen lekker thuisblijven het vliegt namelijk toch door heel de auto....
en ik wil bij hannes natuurlijk kurrieworst eten.
Ik kon helaas niet mee maar ik had een leuk plannetje bedacht. Geheel toevallig deze week een MTB (mountainbike voor degenen die niet weten wat het is) gekocht in Venlo. Afgesproken met de verkopende partij om hem zaterdagochtend op te halen. Dus ben ik de boys gaan verrassen in Woerden. Van daaruit meegereden naar Venlo want daar moest ik toch zijn...
En toen we daar hadden verzameld toch maar even meegereden naar de Aral pomp net over de grens. Dat meisje achter de balie heeft het waarschijnlijk de komende jaren op elke verjaardag over die invasie van 14 GTI's en een verdwaalde Audi.
En ach, als je dan toch in Duitsland bent, dan is het wel zo gezellig om ook nog een stukje "rustig" mee te rijden. We hebben ons keurig aan de snelheid gehouden, ook waar je zo hard mag als je maar wil. Dat werd dan ook meteen in de praktijk gebracht Helaas begon het te spetteren. Ik ben na 20 km weer omgekeerd en de mannen zijn doorgeknald.
Had ik nou toch een GTI VI moeten kiezen???
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"