Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan
Re: Wat heb jij vandaag aan je auto gedaan
Hahah Frits...veel plezier met je 911 toegewenst!!!
Hopelijk vind je een forum waar iedereen jouw input net zo weet te waarderen als hier het geval is....ik zeg de mazzel Frits!!!
Hopelijk vind je een forum waar iedereen jouw input net zo weet te waarderen als hier het geval is....ik zeg de mazzel Frits!!!
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
http://www.muntstad.nl/volkswagen/porsc ... /overzicht
Garage is bij Frits zijn verkering in de buurt!.

Denk dat dit dezelfde Frits is: http://w126club.nl/happysurfer-t2803.html
Zit waarschijnlijk nog wel wat "rek" in de vraagprijs!
Garage is bij Frits zijn verkering in de buurt!.

Denk dat dit dezelfde Frits is: http://w126club.nl/happysurfer-t2803.html
Zit waarschijnlijk nog wel wat "rek" in de vraagprijs!

Laatst gewijzigd door ErikvanH op 24 nov 2013, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Hahahaha, wat een mannetje, die Frits 

Golf 7R DSG Lapiz Blue
Zijn we dan nu eindelijk verlost van die berichten met steeds
een regel
leeg
tussen de regels door ?
Ik weet dat ik niet te lang moet zeuren
maar het ergert me!
een regel
leeg
tussen de regels door ?
Ik weet dat ik niet te lang moet zeuren

MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
- g-loudertje
- Type auto: Porsche Boxster S
De nieuwe winterbanden erom laten draaien. Zijn vredestein's geworden. Ben benieuwd hoe die zich gaan gedragen tijdens hevige sneeuw. Tevens de auto gewassen
(Offtopic)
Frits, je vraagt zelf om deze reacties! Jouw reacties wekken een hoop irritaties. Spreek niet alleen voor mezelf denk ik..

(Offtopic)
Frits, je vraagt zelf om deze reacties! Jouw reacties wekken een hoop irritaties. Spreek niet alleen voor mezelf denk ik..
Deze topic gaat over wat er aan je auto is gedaan/veranderd e.d.
Gaan we nu alle topics vervuilen met dat slappe gelul over die pannekoek. Frits kan beter een nieuwe topic starten.
Gaan we nu alle topics vervuilen met dat slappe gelul over die pannekoek. Frits kan beter een nieuwe topic starten.
Gr. Martin.
Winterbanden erop, en dashcam erin.
Ik had tot mijn verbazing nog 4 mm op de voorbanden, en 6 mm op de achterbanden.
55000 km en 2 winters op winterbanden eraf, dus zeg 30000 km mee gedaan.
Valt me niet tegen, of ik rij echt als een oude z*k
Ik had tot mijn verbazing nog 4 mm op de voorbanden, en 6 mm op de achterbanden.
55000 km en 2 winters op winterbanden eraf, dus zeg 30000 km mee gedaan.
Valt me niet tegen, of ik rij echt als een oude z*k
- Nikkor27
- Type auto: G7 GTI PERFORMANCE
ja doei, ik geloof er echt niks meer van.
Een berlingo had ie eerst, EN een gti 6 dan, dan Gti7 (Ed verhaal), nu SEC van 15.000 euro ... en dan gaat em nog voor een porsche 911 zien...
De wannabe op elke forum beetje lullen ja...
OT: Rubberen matten vooraan tegen de komende regen/sneeuw.
Een berlingo had ie eerst, EN een gti 6 dan, dan Gti7 (Ed verhaal), nu SEC van 15.000 euro ... en dan gaat em nog voor een porsche 911 zien...
De wannabe op elke forum beetje lullen ja...

OT: Rubberen matten vooraan tegen de komende regen/sneeuw.
- Wesley'sGTI
- Type auto: Golf MK4 GTI
interieur een poetsbeurt gegeven, is weer als nieuw
GOLF MK4 1.8 20VT +- 240PK 380Nm
- Tjejenki
- Type auto: CUPRA ST 290
Winterbanden er weer op gedaan en maar weer eens gewassen 

Groeten
Vincent
Vincent
-
- Type auto: Polo 6r GTI
Ben vandaag goed bezig geweest, al zeg ik het zelf
Ben bij de verfshop/schade herstelshop geweest, en een spuitbusje op kleur laten maken (candy white), en 2 kleine schades aan de onderkant van voor- en achterbumper eerst licht opgeschuurd met korrel 600 'water schuurpapier' en vervolgens afgeplakt en gespoten. Ben zeer tevreden met het resultaat.
Daarnaast de 18'' detroit zomer wieltjes erafgehaald en de winterwielen met nieuwe Vredestein winterbanden eronder gezet. Morgen staat het soppen+oppoetsen en bergen op het programma

achterzijde voor

achterzijde na

voorzijde voor

voorzijde na

18'' detroit zomer

Ben bij de verfshop/schade herstelshop geweest, en een spuitbusje op kleur laten maken (candy white), en 2 kleine schades aan de onderkant van voor- en achterbumper eerst licht opgeschuurd met korrel 600 'water schuurpapier' en vervolgens afgeplakt en gespoten. Ben zeer tevreden met het resultaat.
Daarnaast de 18'' detroit zomer wieltjes erafgehaald en de winterwielen met nieuwe Vredestein winterbanden eronder gezet. Morgen staat het soppen+oppoetsen en bergen op het programma

achterzijde voor

achterzijde na

voorzijde voor

voorzijde na

18'' detroit zomer
Gr. Justin
Polo 6r GTI | 214pk | 313Nm | DSG | Stage 1 | 2,5'' rvs CatBack non-resonated
Ex: Golf 6 gti | 283 pk | stage 1 | DSG | wit
- g-loudertje
- Type auto: Porsche Boxster S
Netjes opgelost! Zie je geen spuitrand?
-
Thanks,g-loudertje schreef:Netjes opgelost! Zie je geen spuitrand?
Nope, niks te zien.. de kleur had niet beter samengesteld kunnen worden

Enige wat ik nog moet zien op te lossen is de schram op de grijze kunstof bumper bij de uitlaat zegmaar, zie eerste foto.
Denk als ik dat weg wil hebben dat dat gedeelte vervangen moet worden, gezien het ''puntjes profiel'' van dat grijs kunstof gedeelte. Echt opvallend is het niet meer, nu die zwarte schram weg is, maarja wat de gti betreft ben ik een pietje precies.

Iemand eigenlijk een goede tip hoe de chrome uitlaten weer mooi blinkend te krijgen en het zwarte roet van de kop te verwijderen??
Gr. Justin
@Justin,
Een uni ball en polijstmiddel bij Carclean bestellen, even bellen voor welke precies.
Uni ball op de accuboor dan worden je eindstukken van je uitlaat weer mooi succes.
Groetjes Bart
Een uni ball en polijstmiddel bij Carclean bestellen, even bellen voor welke precies.
Uni ball op de accuboor dan worden je eindstukken van je uitlaat weer mooi succes.
Groetjes Bart
-
Vandaag de zomerwieltjes gepoetst en opgeborgen.
Wat is die remtroep er aan de binnenkant van het wiel tog altijd moeilijk af te krijgen zeg. Met een beetje velgenreiniger ging het wat soepeler.

Wat is die remtroep er aan de binnenkant van het wiel tog altijd moeilijk af te krijgen zeg. Met een beetje velgenreiniger ging het wat soepeler.

Gr. Justin
- Verlengsnoer
Vandaag de auto gewassen! Wat een ramp! In totaal de wagen 5 keer gewassen voor het naar wens was! Gelukkig zat er onder het vuil een mooie collonite wax laag welke een maand geleden is aangebracht!
Het leek wel of ik rally had gereden zo smerig!

Het leek wel of ik rally had gereden zo smerig!

Laatst gewijzigd door Verlengsnoer op 30 nov 2013, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Een fijne pannespons, meest blijft t maar tijdelijk mooijustin--92 schreef:
Iemand eigenlijk een goede tip hoe de chrome uitlaten weer mooi blinkend te krijgen en het zwarte roet van de kop te verwijderen??
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Gewassen.

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
stilstaan verbod 

APK ready gemaakt nu afwachten of hij erdoor komt dit jaar
Vw Mk4 gti , full milltek system, pipercross 167,2Hp 207Nm
Vw Mk4 variant 2.0 8V family car
Vw Mk4 variant 2.0 8V family car
- Wesley'sGTI
- Type auto: Golf MK4 GTI
DittoMichael.S schreef:APK ready gemaakt nu afwachten of hij erdoor komt dit jaar
GOLF MK4 1.8 20VT +- 240PK 380Nm
Niet bij onze eigen R32, maar van een klant, krukassensor vervangen ... volgens mij heeft de dealer daar kabouters voor in dienst om erbij te komen ofzo, wat een rotklusje
PSR-Performance
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Dat geldt niet voor mijbzb schreef:stilstaan verbod

Groetjes Tonnie
-
Ik heb vandaag met het minste plezier een stukje in mijn 3 weken in bezit hebbende GTI gereden
ik was gisteren nacht het doelwit. Mijn RNS510 gestolen via ingeslagen bijrijders raam. Ik wist dat ik een keer aan de beurt zou komen, de hufters tegenwoordig in dit land.. maar binnen 3 weken ?! nooit verwacht. Vandaag dus de auto naar de garage gebracht voor zowieso een nieuwe ruit, en nog maar eens goed denken over wat er nu in gaat komen. Ik ben ervan overtuigd dat diezelfde boefjes volgende maand nog is de kleine moeite nemen om 'ns een bezoekje bij m'n GTI te komen brengen om te kijken wat "die witte GTI er nu in heeft laten zetten". En als dat weer een mooi spulletje is gatie er wederom uit. Of denk ik nu tever door?!
Bij m'n appartementencomplex hangen bij de ingang camera's. Gisteren camera beelden bekeken van de hele nacht. Alles is erop te zien, wat doet dat pijn zeg! om 01.45 komt er een jaguar het parkeerterrein oprijden. Hij rijd er, zo lijkt het, erg doelgericht op. stoppen ter hoogte van m'n auto.. bijrijder stapt uit, kijkt 2 seconden in m'n auto en stapt weer in de jaguar en vertrekken. Om 02.30 komen 2 gasten aangelopen, lijken nederlands uiterlijk van jaartje of 25 (aan kledij en looppas tezien). Lopen rechtstreeks naar bijrijderskant. Een van hen herkende ik als de 3 kwartier eerder geziene bijrijder. Één blijft om zich heen kijken. de ander tikt de ruit in, duikt naar binnen. en jawel, letterlijk binnen 40 sec. vanaf het intikken van de ruit rennen ze weg. Ik heb in de partij glas in m'n auto nog 3 losgeschroefde schroeven gevonden, dus zelfs in die korte tijd netjes schroefjes losgeschroefd. Wat een professionals. Ze weten in 2 sec. wat voor systeem je hebt en welke schroevendraaier ze thuis zijn moeten gaan halen.
Helaas zijn de beelden te verweg/onscherp om het kenteken of gezichtsherkenning te zien.
Tevens kreeg ik van degene die mijn ruit tijdelijk had afgeplakt te horen, dat bij hem het alarm opnieuw afging.. en hem verbaasde dat het geluid niet bepaald hard was ......
Nu dus zwaar aan het twijfelen wat het nu gaat worden, iemand tips of tricks ?? (ik weet van het navilock bestaan af, maar weet dat dit alleen diefstal vertragend is en ook meer schade zal aanrichten).
En weet iemand of de achteruitrijcamera ook werkt op een rns310?

ik was gisteren nacht het doelwit. Mijn RNS510 gestolen via ingeslagen bijrijders raam. Ik wist dat ik een keer aan de beurt zou komen, de hufters tegenwoordig in dit land.. maar binnen 3 weken ?! nooit verwacht. Vandaag dus de auto naar de garage gebracht voor zowieso een nieuwe ruit, en nog maar eens goed denken over wat er nu in gaat komen. Ik ben ervan overtuigd dat diezelfde boefjes volgende maand nog is de kleine moeite nemen om 'ns een bezoekje bij m'n GTI te komen brengen om te kijken wat "die witte GTI er nu in heeft laten zetten". En als dat weer een mooi spulletje is gatie er wederom uit. Of denk ik nu tever door?!
Bij m'n appartementencomplex hangen bij de ingang camera's. Gisteren camera beelden bekeken van de hele nacht. Alles is erop te zien, wat doet dat pijn zeg! om 01.45 komt er een jaguar het parkeerterrein oprijden. Hij rijd er, zo lijkt het, erg doelgericht op. stoppen ter hoogte van m'n auto.. bijrijder stapt uit, kijkt 2 seconden in m'n auto en stapt weer in de jaguar en vertrekken. Om 02.30 komen 2 gasten aangelopen, lijken nederlands uiterlijk van jaartje of 25 (aan kledij en looppas tezien). Lopen rechtstreeks naar bijrijderskant. Een van hen herkende ik als de 3 kwartier eerder geziene bijrijder. Één blijft om zich heen kijken. de ander tikt de ruit in, duikt naar binnen. en jawel, letterlijk binnen 40 sec. vanaf het intikken van de ruit rennen ze weg. Ik heb in de partij glas in m'n auto nog 3 losgeschroefde schroeven gevonden, dus zelfs in die korte tijd netjes schroefjes losgeschroefd. Wat een professionals. Ze weten in 2 sec. wat voor systeem je hebt en welke schroevendraaier ze thuis zijn moeten gaan halen.
Helaas zijn de beelden te verweg/onscherp om het kenteken of gezichtsherkenning te zien.
Tevens kreeg ik van degene die mijn ruit tijdelijk had afgeplakt te horen, dat bij hem het alarm opnieuw afging.. en hem verbaasde dat het geluid niet bepaald hard was ......
Nu dus zwaar aan het twijfelen wat het nu gaat worden, iemand tips of tricks ?? (ik weet van het navilock bestaan af, maar weet dat dit alleen diefstal vertragend is en ook meer schade zal aanrichten).
En weet iemand of de achteruitrijcamera ook werkt op een rns310?

Gr. Justin
-
- Type auto: Golf MK5 GTI
Succes met de afhandeling!!