dump valve

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
base
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jul 2013, 12:46
Type auto: golf 5 GTI

dump valve

Bericht door base »

wie kan me helpen?

heb een leuke aanbieding gezien om een dump valve te kopen (gesloten systeem)
http://www.xtmotorsport.com/product.det ... ceID=27559

wat zijn hier nou de voor en nadelen van? (ik gebruik de auto dagelijks)
en wat is het verschil met het open systeem..

auto is momenteel gechipt en heeft ca 285 pk
wil ook nog een andere luchtinlaat halen na de winter
Gebruikersavatar
Race Eend
Berichten: 1327
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: dump valve

Bericht door Race Eend »

Ik zie het nut niet zo van de gesloten forge versie. De gfb klep is sneller, omdat hij niet vacuumgestuurd werkt. Goedkoper en minder storingsgevoelig (geen losse extra slangen onder de kap etc).

Afbeelding

Afbeelding


Als je geluid wilt van afblazen, dan is de (open) forge versie de enige echte goed werkende.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 11 gasten