Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings die niet door dit forum georganiseerd zijn. Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Het staat iedereen vrij hier evenementen en meetings te plaatsen.
Ik dacht; laat ik eens een nieuw topic maken voor de foto's!
Hierbij mijn bijdrage (en natuurlijk van mijn bijrijder, die de meeste foto's heeft gemaakt)
Wie grotere (originele) exemplaren wilt, moet mij maar even PB-en.
Wat een waanzinnige rit!
Filmpje, met wachtwoord. (wachtwoord via PB verkrijgbaar, alleen voor de rijders van deze rit!)
Laatst gewijzigd door superdave op 14 aug 2011, 21:27, 2 keer totaal gewijzigd.
VW Golf GTE MY16 VCDS / VagCom Service Noord Holland
Mooie foto's.
Ik baal hier zo van dat ik jullie niet meer heb gezien tijdens de rit en dat er dus nu de (mooiste) witte niet op de foto's staan.
Jullie waren zo snel op de snelweg weg dat ik alleen nog drie andere voor mij zag en de rest was al meters verder.
Daarom hoop ik de volgende keer deze sh t niet weer te hebben.
Zag later effe Ralf bij de ring en volgens mij Back@GTI en later toen ik naar huis wou gaan zag ik Ronny en Geurt en jimmygti en nog een waarvan ik de naam niet meer weet.
Want Ralf zij tegen mij dat de rest beneden bij een supermarkt stond en ik had dus verwacht dat iedereen allang boven bij de baan zou zijn.
Toch wel een leuke dag gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
En ik zat er nog aan te denken om de jouwe te vragen en gelijk te vragen of jij de mijne nou echt had.
Had ik het nou maar gedaan.
Mijn broer heb nog wat foto's gemaakt en twee filmpjes dat ik op de baan zit dus die krijg ik nog.
BTW, iemand enig idee wat die man met een tank brandstof daar stond? Had iemand hem toevallig ingeseind dat er zo af en toe een GTI zonder brandstof kwam te staan? (wie was dat ook alweer bij VENLO? )
Laatst gewijzigd door superdave op 14 aug 2011, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
VW Golf GTE MY16 VCDS / VagCom Service Noord Holland
Hmm Dave, ik heb alvast het filmpje gedownload maar ik krijg alleen maar meldingen over beschadigde bestanden en niets over een wachtwoord. Doe ik iets fout?
Wat doet die @#$%^ Audi A4 er steeds tussen, beetje in de weg rijden waarschijnlijk. Ben wel blij dat ik een deel v.d. pret nog heb meegemaakt. Ik vind het iedere keer weer een speciaal moment als je Duitsland inrijdt en dan het pedaal helemaal in mag trappen. Geeft zo'n positieve spanning in je lijf. Heerlijk, je kan eraan verslaafd raken.
En Superdave gaat zijn naam steeds meer eer aan doen. Mooie reportage. Hooguit beetje veel GTI-kontjes. Doe mij maar zoiets:
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"