Levertijd

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Nick87
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jun 2013, 14:26
Type auto: Golf 7 GTI PFM

Re: Levertijd

Bericht door Nick87 »

jacovn schreef:Zitten er meer usb conections in het handschoenen kastje.
Ik zoek er 1 voor laden dashcam, 12 volt mag ook, maar als die vanonder de armsteun moet komen moet hij een heel eind naar de spiegel.
Met een niet roker wagen zit de 12V stekker net onder de armsteun zoals meestal tegenwoordig lijkt me.
De USB poort zit onder het klepje (samen met een AUX aansluiting) en kan je een USB stick insteken met muziek maar evengoed toestellen met opladen zoals je Smartphone, Coyote,...

In het handschoenenkastje heb je enkel het SD kaart slotje en een CD lader voor 1 cd.
En heel wat slotjes om SD kaartjes in te bewaren, en 2 bankkaarten :shock:
Op zich wel handig gedaan.
Gebruikersavatar
Nikkor27
Berichten: 372
Lid geworden op: 08 apr 2013, 11:14
Type auto: G7 GTI PERFORMANCE
Locatie: Zuid-Limburg (BE)

Re: Levertijd

Bericht door Nikkor27 »

Nick87 schreef:
jacovn schreef:
De USB poort zit onder het klepje (samen met een AUX aansluiting) en kan je een USB stick insteken met muziek maar evengoed toestellen met opladen zoals je Smartphone, Coyote,...

In het handschoenenkastje heb je enkel het SD kaart slotje en een CD lader voor 1 cd.
En heel wat slotjes om SD kaartjes in te bewaren, en 2 bankkaarten :shock:
Op zich wel handig gedaan.

Vandaag nogmaals getest, het smartphone opladen kan niet, de smartphone draait door(icoontje van de batterij gaat aan/uit snel achterelkaar). is niet de juiste sterkte voor een smartphone op te laden, 't is dus echt enkel bedoeld om USB stick met muziek af te spelen! Coyote vereist zijn eigen usb kabel om te herladen, ook niet eender welke kabel!

Er zit vrees ik niets anders op dan een 12V => USB kabel voor smartphone te trekken en op te hangen indien je zo'n gsmhouder hebt (Tetrax X-way)
LucaGTI
Berichten: 425
Lid geworden op: 21 apr 2011, 15:14
Type auto: Golf GTI VII

Re: Levertijd

Bericht door LucaGTI »

Ik kan gewoon mijn iPhone opladen via de USB :geek:
M USA
Berichten: 155
Lid geworden op: 05 okt 2011, 17:59
Type auto: VII GTI

Re: Levertijd

Bericht door M USA »

In mijn 7 zit bij de media in een iphone kabel. Iphone eraan en hoppa
Zie nergens een usb trouwens. Daarvoor zou de kabel moeten worden verwisseld van de iphone denk ik zo maar
GTI 4 -->Leon 1 220 pk --> Leon II 240 pk --> GTI 6 2009--> GTI 6 260 pk 2012 --> GTI 7 2014 --> GTI 7 2016 (JD 300)
Gebruikersavatar
Nikkor27
Berichten: 372
Lid geworden op: 08 apr 2013, 11:14
Type auto: G7 GTI PERFORMANCE
Locatie: Zuid-Limburg (BE)

Re: Levertijd

Bericht door Nikkor27 »

Er waren 2 opties bij mij, of je koos voor USB/aux of voor apple interface. Maar ik had duidelijk tegen de dealer gezegd, geen Apple connecties voor mij, vandaar de USB.
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Levertijd

Bericht door bluetiger »

Ik had om een iphone kanel gevraagd bij de bestelling. Ze gaan nog na wat het is maar heb alleen een usb aansluiting.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
jacovn
Berichten: 235
Lid geworden op: 28 okt 2013, 14:28
Type auto: Golf GTI pp

Re: Levertijd

Bericht door jacovn »

Zit niet meer zo een mdi interface of hoe het dan ook heet in ?

Daar kon ik in mijn polo usb en apple in stoppen. Toch wel handig om de ipod weer in de auto te hebben.
M USA
Berichten: 155
Lid geworden op: 05 okt 2011, 17:59
Type auto: VII GTI

Re: Levertijd

Bericht door M USA »

Zelfde aansluiting media-in als bij de 6. Kabel met aansluiting voor iphone of kabel voor aansluiting usb. Kwestie van kabeltje verwisselen welke je wil hebben als je media in hebt
GTI 4 -->Leon 1 220 pk --> Leon II 240 pk --> GTI 6 2009--> GTI 6 260 pk 2012 --> GTI 7 2014 --> GTI 7 2016 (JD 300)
jacovn
Berichten: 235
Lid geworden op: 28 okt 2013, 14:28
Type auto: Golf GTI pp

Re: Levertijd

Bericht door jacovn »

Mooi, dan neem ik de mdi apple kabel uit de polo mee, ik heb destijds de usb en de apple gekregen. Maar hopen dat er een usb bij de auto komt, dan heb ik beide.
fasca
Berichten: 36
Lid geworden op: 24 nov 2013, 00:58
Type auto: Golf 6 GTI

Re: Levertijd

Bericht door fasca »

GTI 7 PP medio november 2013 besteld. Net bericht van de dealer auto staat bij de importeur. Volgende week bij de dealer :D

Groet,
Hans
1997: Honda Civic VTI, 2000: Seat Leon 20VT, 2003: Seat Leon Topsport, 2006: Seat Leon FR, 2010 Golf GTI 6, eind januari 2014: Golf GTI 7 PP.
jacovn
Berichten: 235
Lid geworden op: 28 okt 2013, 14:28
Type auto: Golf GTI pp

Re: Levertijd

Bericht door jacovn »

bluetiger schreef:Heeft iemand trouwens al die irritante veiligheidssticker op de passagiers zonneklep weten te verwijderen? Of misschien tips hiervoor?
Oei die is lelijk.

Tip van duits forum zal ik vanavond posten, je moet een zonneklep voor de Engelse markt bestellen, die hebben de stickers aan de andere kant zitten :D
Weet niet of je dealer hier die kan bestellen, als je maar het juiste onderdeel nummer hebt wellicht.
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Levertijd

Bericht door bluetiger »

jacovn schreef:
bluetiger schreef:Heeft iemand trouwens al die irritante veiligheidssticker op de passagiers zonneklep weten te verwijderen? Of misschien tips hiervoor?
Oei die is lelijk.

Tip van duits forum zal ik vanavond posten, je moet een zonneklep voor de Engelse markt bestellen, die hebben de stickers aan de andere kant zitten :D
Weet niet of je dealer hier die kan bestellen, als je maar het juiste onderdeel nummer hebt wellicht.
klopt, irritant lelijk ding.

Ik heb deze besteld http://www.ebay.nl/itm/Original-Volkswa ... 2546302748
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
jacovn
Berichten: 235
Lid geworden op: 28 okt 2013, 14:28
Type auto: Golf GTI pp

Re: Levertijd

Bericht door jacovn »

Ik bedoelde deze thread: http://www.golf7gti.com/topic.php?t=670

Vw onderdeel nummer : 5G0 857 552 AH 3H8
fasca
Berichten: 36
Lid geworden op: 24 nov 2013, 00:58
Type auto: Golf 6 GTI

Re: Levertijd

Bericht door fasca »

Tegenvaller :( Auto stond vorige week bij Pon. Ik verwachte aanstaande zaterdag te kunnen rijden, maar de aflevering is pas volgende week vrijdag.
1997: Honda Civic VTI, 2000: Seat Leon 20VT, 2003: Seat Leon Topsport, 2006: Seat Leon FR, 2010 Golf GTI 6, eind januari 2014: Golf GTI 7 PP.
monkeytail
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 okt 2013, 21:33
Type auto: Golf MK7

Re: Levertijd

Bericht door monkeytail »

Zelfde hier! Mid november besteld. Vrijdag leveren. Ach ja, dan weet je vast wat ik volgend weekend doe :-)
feddomw
Berichten: 115
Lid geworden op: 06 dec 2013, 20:19
Type auto: 2005 mk5 GTI

Re: Levertijd

Bericht door feddomw »

Ik spring er even laat in: kan je nog steeds de auto zelf afhalen in Wolfsburg? Ik heb dat in 2008 gedaan met mijn GTI, kostte toen iets van €250 en was elke cent waard, ook als het dubbele zou kosten.

Als dat nog steeds kan, waarom doet niemand het meer? Ik weet dat mijn dealer destijds ook zei dat niemand het deed, terwijl je het bij wijze van spreken op een Polo 1.2 ook kon bestellen/doen.

De aflevering is een ceremonie op zich, de auto wordt beter gepoetst dan bij de dealer en wordt minder vaak vervoerd/bereden. Ik kreeg mijn GTI op Pirelli's en niet op Conti's omdat Pon er niet tussen zit. Je krijgt een rondleiding, perfecte hotel overnachting op het terrein en je kan de auto in een rit naar huis "inrijden". Autostadt op zich is al een bezoekje waard.... Ik kreeg ook nog een slipcursus, maar je kon ook bijvoorbeeld voor een Touareg training in het terrein kiezen....
GTIDEEPBLUE
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 dec 2013, 22:30
Type auto: GTI 7 performance

Re: Levertijd

Bericht door GTIDEEPBLUE »

feddomw schreef:Ik spring er even laat in: kan je nog steeds de auto zelf afhalen in Wolfsburg? Ik heb dat in 2008 gedaan met mijn GTI, kostte toen iets van €250 en was elke cent waard, ook als het dubbele zou kosten.

Als dat nog steeds kan, waarom doet niemand het meer? Ik weet dat mijn dealer destijds ook zei dat niemand het deed, terwijl je het bij wijze van spreken op een Polo 1.2 ook kon bestellen/doen.

De aflevering is een ceremonie op zich, de auto wordt beter gepoetst dan bij de dealer en wordt minder vaak vervoerd/bereden. Ik kreeg mijn GTI op Pirelli's en niet op Conti's omdat Pon er niet tussen zit. Je krijgt een rondleiding, perfecte hotel overnachting op het terrein en je kan de auto in een rit naar huis "inrijden". Autostadt op zich is al een bezoekje waard.... Ik kreeg ook nog een slipcursus, maar je kon ook bijvoorbeeld voor een Touareg training in het terrein kiezen....
Heb het laatst gevraagd bij de dealer, die zijn dat PON dat niet meer deed. Het kan nog wel gewoon in Duitsland.
feddomw
Berichten: 115
Lid geworden op: 06 dec 2013, 20:19
Type auto: 2005 mk5 GTI

Re: Levertijd

Bericht door feddomw »

GTIDEEPBLUE schreef:
feddomw schreef:Ik spring er even laat in: kan je nog steeds de auto zelf afhalen in Wolfsburg? Ik heb dat in 2008 gedaan met mijn GTI, kostte toen iets van €250 en was elke cent waard, ook als het dubbele zou kosten.

Als dat nog steeds kan, waarom doet niemand het meer? Ik weet dat mijn dealer destijds ook zei dat niemand het deed, terwijl je het bij wijze van spreken op een Polo 1.2 ook kon bestellen/doen.

De aflevering is een ceremonie op zich, de auto wordt beter gepoetst dan bij de dealer en wordt minder vaak vervoerd/bereden. Ik kreeg mijn GTI op Pirelli's en niet op Conti's omdat Pon er niet tussen zit. Je krijgt een rondleiding, perfecte hotel overnachting op het terrein en je kan de auto in een rit naar huis "inrijden". Autostadt op zich is al een bezoekje waard.... Ik kreeg ook nog een slipcursus, maar je kon ook bijvoorbeeld voor een Touareg training in het terrein kiezen....
Heb het laatst gevraagd bij de dealer, die zijn dat PON dat niet meer deed. Het kan nog wel gewoon in Duitsland.
Jammer. Je zou bijna overwegen een auto nieuw in DE te kopen en dan in te voeren, ben je in de praktijk net zo duur uit als in NL maar wel met een betere service... Garantie is hetzelfde namelijk.
fasca
Berichten: 36
Lid geworden op: 24 nov 2013, 00:58
Type auto: Golf 6 GTI

Re: Levertijd

Bericht door fasca »

feddomw schreef:
GTIDEEPBLUE schreef:
feddomw schreef:Ik spring er even laat in: kan je nog steeds de auto zelf afhalen in Wolfsburg? Ik heb dat in 2008 gedaan met mijn GTI, kostte toen iets van €250 en was elke cent waard, ook als het dubbele zou kosten.

Jammer. Je zou bijna overwegen een auto nieuw in DE te kopen en dan in te voeren, ben je in de praktijk net zo duur uit als in NL maar wel met een betere service... Garantie is hetzelfde namelijk.
Xenon en Led achterlichten ook standaard in Dld. Vroeger was juist de auto in Nld. standaard completer.
1997: Honda Civic VTI, 2000: Seat Leon 20VT, 2003: Seat Leon Topsport, 2006: Seat Leon FR, 2010 Golf GTI 6, eind januari 2014: Golf GTI 7 PP.
jacovn
Berichten: 235
Lid geworden op: 28 okt 2013, 14:28
Type auto: Golf GTI pp

Re: Levertijd

Bericht door jacovn »

Mij werd verteld dat dit alleen in de zomer gebeurd, omdat de fabriek standaard op zomerbanden afleverd (voor nl kopers wellicht) en je verplicht winterbanden in Duitsland moet hebben. Je zou dan niet verzekerd zijn mocht je wat krijgen, en daarom in de winter niet aangeboden.

Het kan een broodje aap verhaal zijn, maar het klinkt logisch.
feddomw
Berichten: 115
Lid geworden op: 06 dec 2013, 20:19
Type auto: 2005 mk5 GTI

Re: Levertijd

Bericht door feddomw »

jacovn schreef:Mij werd verteld dat dit alleen in de zomer gebeurd, omdat de fabriek standaard op zomerbanden afleverd (voor nl kopers wellicht) en je verplicht winterbanden in Duitsland moet hebben. Je zou dan niet verzekerd zijn mocht je wat krijgen, en daarom in de winter niet aangeboden.

Het kan een broodje aap verhaal zijn, maar het klinkt logisch.
Klinkt inderdaad logisch, maar dan zouden auto's die nu besteld worden dus wel moeten kunnen. Want na half maart (uiterlijk) rijdt niemand meer op winterbanden.

Ik vind het dom/gek dat het Pon het niet meer doet. Strikt genomen hoeft Pon er helemaal niet tussen te zitten, en het levert een enorme binding met de klant en het merk op. Ook voor Audi en Seat en Skoda en Porsche, want die hebben op Autostadt ook hun eigen paviljoen (niet voor aflevering van die merken). Bentley paviljoen en Lambo zijn er ook trouwens. Rondleiding door de fabriek kan ook trouwens. En je auto in de toren zien kan ook.

Hotel ter plaatse is een Ritz Carlton, luxer ga je niet vinden.
mattjoeac
Berichten: 57
Lid geworden op: 09 dec 2013, 13:00
Type auto: MK7 GTI

Re: Levertijd

Bericht door mattjoeac »

Mijn nieuwe GTI wordt geleverd in mei, het worden lange 3 maanden :)
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Levertijd

Bericht door bluetiger »

Succes met wachten!
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Gebruikersavatar
JayGerlofsma91
Berichten: 166
Lid geworden op: 10 dec 2014, 11:15
Type auto: Golf VII GTI
Locatie: Noord-Holland

Re: Levertijd

Bericht door JayGerlofsma91 »

Maart/april 2015 wordt de mijne afgeleverd :)
Golf 7 GTI 288PK
Gebruikersavatar
JayGerlofsma91
Berichten: 166
Lid geworden op: 10 dec 2014, 11:15
Type auto: Golf VII GTI
Locatie: Noord-Holland

Re: Levertijd

Bericht door JayGerlofsma91 »

Vandaag de bevestiging dat de GTI 10/04/'15 wordt afgeleverd bij Martin Schilder in Haarlem. Wel erggg lang hoor haha :cry:
Golf 7 GTI 288PK
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 143 gasten