Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Als ik tzt een gehele Milltek onder mijn Golf V Gti zet, hoe snel 'moet' je dan chippen? Sommigen zeggen dat je gewoon prima rond kan rijden voor een tijd, andere zeggen dat de motor zichzelf niet zo goed kan bijstellen met een nieuwe downpipe dat je eigenlijk gelijk moet chippen.
Hoezo zou het niet kunnen? Het is niet aannemelijk dat je persé een chip laat zetten als je downpipe of een andere uitlaat neemt. Dat het niet geheel efficiënt loopt is een tweede.
s3. schreef:Hoezo zou het niet kunnen? Het is niet aannemelijk dat je persé een chip laat zetten als je downpipe of een andere uitlaat neemt. Dat het niet geheel efficiënt loopt is een tweede.
De vraag is dan meer hoe merkbaar is het gebrek aan chip voor t normale dagelijks rijden?
Als hij merkbaar slechter loopt dan is t bijna een 'moetje'.
Ik heb zelf me downpipe gemaakt(zie me voorstel topic) kvind hem zelf ook wel beter rijden kben benieuwd wat de pijp doet met de chip. Ik hoop richting de 275 pk te gaan
Met een andere downnpipe met sport cat. spoelt de turbo veel sneller op en dan zal de turbodruk te hoog worden, deze zal dan weer worden bijgeregeld om daarna weer te pieken en om daarna weer ...... Enz. Dit is niet zo goed voor je motor. Dus volle belasting (is iets anders dan Max toeren) kan je beter vemijden.