Gister m'n Eurojet 3'' Turboback gemonteerd! UPDATE
Re: Gister m'n Eurojet 3'' Turboback gemonteerd! UPDATE
ik koop ook het liefst een orginele, maar liever niet bij een (vw)dealer 

- superdave
- Type auto: GTE
Gaat er volgens mij niet om het inruilen bij een dealer, maar aan het plezier wat je er zelf mee hebt.
Overigens is dit ook niet mijn smaak, net een civic met een te snelle uitlaat
Overigens is dit ook niet mijn smaak, net een civic met een te snelle uitlaat

VW Golf GTE MY16
VCDS / VagCom Service Noord Holland
VCDS / VagCom Service Noord Holland
- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
Voor die paar centen extra heb ik liever garantie geen gestolen handel en een auto waar ze de geschiedenis van wetenbzb schreef:ik koop ook het liefst een orginele, maar liever niet bij een (vw)dealer
Goedkoop is vaak duurkoop maar iedereen zijn ding als je maar lol hebt
En een trutten trapper met een 1200 motortje van 3000 duizend koop ik ook particulier Maar geen Gti
Fijne avond
Mvg Frits
Mvg Frits
- VPRgti
- Type auto: Golf MK5 gti tfsi
- Contacteer:
Sorry voor de late reactie! Agh ieder z'n ding he, trek er wel genoeg bekijks mee, en niet alleen van voetgangers etc, De boys in blue vinden het ook geweldig, word toch zeker wel een keer of 4/5 per maand van de weg gehaald
klein update'je
Van het weekend nog meer 'honda troep' eronder geknald;

klein update'je
Van het weekend nog meer 'honda troep' eronder geknald;
ik vind het niet zo mooi om eerlijk te zijn
en dat terwijl mijn eigen wagen ook niet al te stil is
alleen vind ik het geknetter niet zo mooi.
bij mijn eigen auto (ik heb dan wel geen gti) had ik ook de middendemper eruit laten halen en een rvs pijp laten lassen, het geknetter was wel vergelijkbaar... alleen ik werd al na een dag gek van de herrie en durfde nog amper toeren te maken omdat men al snel om keek. heb er ook een week later weer een demper onder laten lassen toen..
maar dat terzijde, je hebt er plezier in en dat is het belangrijkste!

en dat terwijl mijn eigen wagen ook niet al te stil is

bij mijn eigen auto (ik heb dan wel geen gti) had ik ook de middendemper eruit laten halen en een rvs pijp laten lassen, het geknetter was wel vergelijkbaar... alleen ik werd al na een dag gek van de herrie en durfde nog amper toeren te maken omdat men al snel om keek. heb er ook een week later weer een demper onder laten lassen toen..
- VPRgti
- Type auto: Golf MK5 gti tfsi
- Contacteer:
Zinory schreef:ik vind het niet zo mooi om eerlijk te zijn![]()
en dat terwijl mijn eigen wagen ook niet al te stil isalleen vind ik het geknetter niet zo mooi.
het gaat me eigenlijk puur om de prestaties, met een 'open pijp' is het gewoon beter als een gedempte, dan krijg je dat geluid. Moet zeggen dat ik me er totaal niet aan stoor, vind het juist wel leuk dat al die mensen omkijken bij het stoplicht als je optrekt, en dan vooral deze gezichten;

- Race Eend
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Contacteer:
Met zo'n launchcontrol op ontsteking is het inderdaad niet verkeerd om alles open te hebben, je fikt alles toch alleen maar weg (kat etc).
Maar voor het vermogen maakt het natuurlijk geen fluit uit (of je moet 1000 pk hebben).
Laatst nog getest bij een supercopa met 420pk.
Geheel open pijp of een systeem met katalysator, gewisseld terwijl de auto op de rollenbank stond, gaf 0 pk verschil.
Maar voor het vermogen maakt het natuurlijk geen fluit uit (of je moet 1000 pk hebben).
Geheel open pijp of een systeem met katalysator, gewisseld terwijl de auto op de rollenbank stond, gaf 0 pk verschil.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Ik neem aan dat je het dan niet over een standaard uitlaatsysteem met katalysator hebt maar over een milltek met 100 of 200 cells sportcat?Race Eend schreef: Maar voor het vermogen maakt het natuurlijk geen fluit uit (of je moet 1000 pk hebben).
Groeten Michel.
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
- Race Eend
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Contacteer:
De milltek dempers zijn gewoon 'doorkijk' dempers, dempen wel maar geeft geen vermogensverlies.
Originele dempers zijn vaak reflectiedempers, dat geeft wel tegendruk en dus vermogensverlies.
Originele dempers zijn vaak reflectiedempers, dat geeft wel tegendruk en dus vermogensverlies.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl