Zie nergens een optie staan in die editor
Ben een Xbox360 GGFC aan het maken

EDIT: Heb het al gevonden op joetjoep

Heb je deze ook zonder achtergrond geupload?staffpride schreef:Ja heb het embleem ff gejat vóór de Xbox posse haha
Ik heb er inderdaad ook nog best wel eens moeite mee ja. Het is inderdaad niet de meest duidelijk site nee.staffpride schreef:Ik had mezelf verwijderd, omdat ik nadat ik de ps3 crew had gejoint het logo van de xbox crew wilde veranderen.
Echter kon ik het logo niet meer naar de xbox crew uploaden omdat die er niet meer bij stond.
Daar kwam ik pas achter toen ik (idd per ongeluk) zag dat ik het naar de ps3 crew aan het uploaden wasHad maar 1 keus in de dropbox en dacht dat het uiteraard mijn eigen crew zou zijn. Nou niet dus!!
Vandaar dat ik mezelf even had verwijderd.
Nadat ik mezelf verwijdert had kon het weer wel naar de xbox crew. Werkt allemaal heel soepeltjes op de social club hoor, duurt ook bijna een uur voordat je je veranderingen ziethaha
Het kost wat van je geduld, maar het logo met transparant background staat er nu iig in bij de xbox crew.
Sorry voor het ongemak in de ps3 crew, maar ik blijf er nu voorlopig vanaf...............denk ik haha
Je kan trouwens rechten bepalen door de rank die je geeft aan crew members.
muscles bv, heeft de laagste rang en kan ook niets veranderen, een paar er boven ook nog niet dacht ik uit mijn hoofd.
Crokko schreef:Morgen wordt het nieuwe crew logo geïnstalleerd!!
Zie de openingspost voor het idee.
@Staffpride
Wat is je Xbox ID maestro?
Dan noteer ik die ook in de openingspost, zodat mensen je kunnen toevoegen als vriend.
Haha, ja heb al geprobeerd hem te veranderen, maar dat gaat niet meer. Las dat ik bij rank 22 weer een kans zou krijgen om je karakter te veranderen.KnuffelTurk schreef:Haha ouwe latino! Van het weekend weer ff de boel op steltuh zettuh!
Yep was de bedrijfswagenPatrickR schreef:Leuke auto Crokko!
Edit: Ow dat was de crew auto![]()
Zoals ik al zei, ik moet nog leren
Heli's zijn heerlijk, vooral voor in missie's. Dat zul je ongetwijfeld nog wel meemaken als je weer mee komt doenPatrickR schreef:Wat zijn Heli's toch leuk![]()
Zit nu op lvl 11, en zie nu dus ook de Bounty's die op mensen gezet worden...erheen vliegen en prijsschieten![]()
Wel jammer dat je niet kan schieten vanuit de lucht met dat ding...maar eens die Fighter Jet proberen te jatten, zag m toevallig staan voor t eerst toen ik erover heen vloog...
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten