digi tune
Re: digi tune
Nou vrij ameturistisch, geen brug geen rollebank, standaard chip tune overflatsen klaar, geen testrit, wij naar huis rijden bijna geen verschil, 80_120 tijd hetzelfde in de 4e versnelling 
De tuner had het erover dat tie 350 km moet. In leren, we zullen zien.

De tuner had het erover dat tie 350 km moet. In leren, we zullen zien.
Re: digi tune
Lekker dan, klinkt als niet al te best!
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
Re: digi tune
nou hij rijd nog wel en er komt geen rook uit dus t kan erger er is nog niks betaald ook 

-
- Berichten: 760
- Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
- Type auto: Golf MK5 GTI
- Locatie: Overijssel
Re: digi tune
Dat in leren schijnt onzin te zijn.. Heb ik wel is nagevraagd aan Mark JD...
Re: digi tune
Dat is inderdaad precies wat ik dacht toen ik het las.kevin78 schreef:Dat in leren schijnt onzin te zijn..
Wat is de vraagprijs voor dat geintje bzb?
En welke winst was er beloofd?

- Race Eend
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: digi tune
Klopt, anders kan je het ook nooit meten op een rollenbank.kevin78 schreef:Dat in leren schijnt onzin te zijn.. Heb ik wel is nagevraagd aan Mark JD...
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
- MkVI Nmgn
- Berichten: 5037
- Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
- Type auto: Golf7R
- Locatie: Gelderland zuid
Re: digi tune
Klopt het werk als viagra het moet gewoon kei hard gaan 

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Re: digi tune
Van 115 naar 140 pk van 280 naar 345 nm zoiets, hele pannetje gedeukt van de computer, maar moest open, was wel korting ivm werk enzo met 50.000 km motor garantie voor 350€ zoiets totaal, ik ga hem appen dat t niet klopt, ik dacht het gelijk al,
Re: digi tune
Er circa 65nm bij moeten krijgen en er in een 80-120 sprint vanuit de 4 helemaal niets van terug zien is natuurlijk ook onmogelijk!
Wel vraag ik mij af of het niet zo kan zijn dat wanneer je enkel mechanische aanpassingen zou doen zonder de software aan te passen de ECU even tijd nodig heeft om zich hier een beetje op aan te passen (volgens mij heeft een ECU toch ook het vermogen om zichzelf aan te passen, binnen een beperkte marge natuurlijk) zodat e.e.a. optimaal functioneerd. Maar dan klinkt 350km ook weer belachelijk veel.
Wel vraag ik mij af of het niet zo kan zijn dat wanneer je enkel mechanische aanpassingen zou doen zonder de software aan te passen de ECU even tijd nodig heeft om zich hier een beetje op aan te passen (volgens mij heeft een ECU toch ook het vermogen om zichzelf aan te passen, binnen een beperkte marge natuurlijk) zodat e.e.a. optimaal functioneerd. Maar dan klinkt 350km ook weer belachelijk veel.
Audi S4 Avant B8, JD motor en S-Tronic software (529pk/640nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
ex: Octavia RS Combi, JD stage 2 (309pk/448nm)
- theo
- Global Moderator
- Berichten: 920
- Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
- Locatie: Gelderland
Re: digi tune
Of ze zitten in een deel van de curve waar je het minst komt bij aanspreken van vermogen.O2RS schreef:Er circa 65nm bij moeten krijgen en er in een 80-120 sprint vanuit de 4 helemaal niets van terug zien is natuurlijk ook onmogelijk!
...
Maar vertrouwd klinkt het allemaal niet nee.
Re: digi tune
Nou das in een diesel toch wel aardig in de powerband
- theo
- Global Moderator
- Berichten: 920
- Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
- Locatie: Gelderland
Re: digi tune
Geen idee eigenlijk.
Hier staat voor een V40 dat het maximale koppel beschikbaar is bij 1650 rpm: http://www.digitune.nl/Volvo_V40_D2_115%20pk.htm
Als je in z'n 4 met 80 boven dat toerental zit, mis je al wat.
Heb ook geen idee of een volvo V40 D2 in z'n 4 met 80 km/hr meer toeren maakt. Op dit screenshot in elk geval veel meer toeren (kan ook in z'n 3 zijn bedenk ik mij maar dan zal het toerental in z'n 4 niet zover inkakken).

Hier staat voor een V40 dat het maximale koppel beschikbaar is bij 1650 rpm: http://www.digitune.nl/Volvo_V40_D2_115%20pk.htm
Als je in z'n 4 met 80 boven dat toerental zit, mis je al wat.
Heb ook geen idee of een volvo V40 D2 in z'n 4 met 80 km/hr meer toeren maakt. Op dit screenshot in elk geval veel meer toeren (kan ook in z'n 3 zijn bedenk ik mij maar dan zal het toerental in z'n 4 niet zover inkakken).

Re: digi tune
dis in zn 3
volgens mij is in zn 4 van 2000 naar 3000 toeren, maar dan nog, je merkt gewoon helemaal niks verschil, de eerste paar keer meten was tie zlefs een seconde langzamer
je had onze snuutjes is moeten zien 
volgens mij is in zn 4 van 2000 naar 3000 toeren, maar dan nog, je merkt gewoon helemaal niks verschil, de eerste paar keer meten was tie zlefs een seconde langzamer


- theo
- Global Moderator
- Berichten: 920
- Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
- Locatie: Gelderland
Re: digi tune
Die snuiten kan ik mij voorstellen 
Maar wel een ervaring rijker zullen we maar zeggen.
Zou wel eens heel graag de grafiek van na de tuning willen zien...

Maar wel een ervaring rijker zullen we maar zeggen.
Zou wel eens heel graag de grafiek van na de tuning willen zien...
Re: digi tune
Dit verhaal klopt niet, strookt totaal niet met onze werkwijze. Graag zou ik de eigenaar willen uitnodigen om contact met ons op te nemen. Van 200 naar 250 pk merk je echt wel! En ben je als klant niet tevreden bent maak dan gebruik van onze uitstekende service.
Re: digi tune
Welk van de aangegeven punten klopt er niet dan?DigiTune schreef:Dit verhaal klopt niet, strookt totaal niet met onze werkwijze. Graag zou ik de eigenaar willen uitnodigen om contact met ons op te nemen. Van 200 naar 250 pk merk je echt wel! En ben je als klant niet tevreden bent maak dan gebruik van onze uitstekende service.
En waarom zou iemand over zijn ervaring liegen?bzb schreef: - geen brug geen rollebank
- standaard chip tune overflatsen klaar
- geen testrit
- bijna geen verschil, 80_120 tijd hetzelfde in de 4e versnelling
- De tuner had het erover dat tie 350 km moet. In leren

Re: digi tune
Geen enkel punt klopt! Zelfs de bedrijfs naam is niet juist.
Re: digi tune
we zijn toch precies daar geweest, geen bank gezien en is er ook niet op geweest, mijn zwager heeft een paar maanden later wel een hertune gehad die wel wat werkte, probleem is dus opgelost. ook is er geen testrit what so ever geweest. Verder wil ik er geen woorden aan vuil maken dit is precies de ervaring geweest. Doe er je voordeel mee als tuner. Van 200 naar 250 pk zeg je. Waar heb je t over?
bzb liegt nergens hierover, waarom zou ik?
bzb liegt nergens hierover, waarom zou ik?
Re: digi tune
Dit is toch het GTI forum ? Vandaar 200 naar 250 pk. Ik denk niet dat je bij DigiTune in Nunspeet ben geweest. Ik maak er ook geen drukte over maar laat mijn bedrijf niet in diskrediet brengen.
- theo
- Global Moderator
- Berichten: 920
- Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
- Locatie: Gelderland
Re: digi tune
Waar ben je exact geweest bzb? Er staan verschillende dealers op de site: http://www.digitune.nl/dealers.htm
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten