Heeft iemand enige ervaring met LED mistlampen monteren bij een Golf V GTI?
(zie link).
http://www.astuning.nl/Webwinkel-Produc ... n-set.html
Ze hebben het erover dat je bij deze LED's check control Wizard bij moet bestellen.
Iemand die daar ervaring mee heeft, of weleens opgebouwt heeft.
Laat me iets weten.
http://www.astuning.nl/Webwinkel-Produc ... ntrol.html
Hoe LED mistlampen aan sluiten met wizard check control?
Re: Hoe LED mistlampen aan sluiten met wizard check control?
Ten eerste hebben de mistlampen van een Golf V geen H4, maar H11 (projectorlamp) of HB4 (reflectorlamp). Check dit eerst even zodat je de juiste fitting besteld.
Ten tweede had ik ook eerst een een LED-lamp gemonteerd met allemaal SMD'tjes zoals via de link te zien is, maar het lichtopbrengst viel zwaar tegen. Uiteindelijk heb ik een 12W High Power LED lampen besteld, deze zijn een stuk krachtiger qua lichtopbrengst. *link* Kost wel wat meer, maar dan heb je ook wat.
Ten derde, de link geeft een speciale CAN-bus set aan. Dit houdt in dat er speciale weerstanden bijgeleverd worden om storingen op je boordcomputer te voorkomen (wat ze in jouw link met een fancy woord 'check-control-wizard' noemen...)
Ik heb het recentelijk in mijn Golf gemonteerd, en de mistlampen als DRL geactiveerd via VCDS en ben er zeer tevreden over.
Ten tweede had ik ook eerst een een LED-lamp gemonteerd met allemaal SMD'tjes zoals via de link te zien is, maar het lichtopbrengst viel zwaar tegen. Uiteindelijk heb ik een 12W High Power LED lampen besteld, deze zijn een stuk krachtiger qua lichtopbrengst. *link* Kost wel wat meer, maar dan heb je ook wat.
Ten derde, de link geeft een speciale CAN-bus set aan. Dit houdt in dat er speciale weerstanden bijgeleverd worden om storingen op je boordcomputer te voorkomen (wat ze in jouw link met een fancy woord 'check-control-wizard' noemen...)
Ik heb het recentelijk in mijn Golf gemonteerd, en de mistlampen als DRL geactiveerd via VCDS en ben er zeer tevreden over.
Re: Hoe LED mistlampen aan sluiten met wizard check control?
SteveO schreef:Ten eerste hebben de mistlampen van een Golf V geen H4, maar H11 (projectorlamp) of HB4 (reflectorlamp). Check dit eerst even zodat je de juiste fitting besteld.
Ja was dit al van plan, zal morgen is kijken wat er precies in zit.
Oke goed om te weten, en deze 12W High Power LED kun je dan gewoon op de originele aansluiting van de mistlampen monteren?
Heb je misschien ook een foto van de nieuwe LED mistlampen?