Goeieavond, hebb buite de mk2 gti nu ook een mk5
'T is een 1.4 fsi, nu wil ik daar een mooi geluid uit krijgen, wat raden jullie aan
qua einddemper etc
andere uitlaat
- Race Eend
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Contacteer:
Re: andere uitlaat
Een 1.4 TSI motor wordt snel wat TE, pas dus op met te grote uitlaatsystemen want het klinkt dan voor geen meter.
Laatst een 1.4 TSI getuned die een golf 6 gti catback eronder had, dat klonk echt goed, ook mooie plofjes bij het schakelen.
Laatst een 1.4 TSI getuned die een golf 6 gti catback eronder had, dat klonk echt goed, ook mooie plofjes bij het schakelen.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Ik zou voor Milltek gaan
Heb je de 1.4 FSI? Dus non turbo. Of de 1.4 tsi 

Golf mk5 GTI, Limited Edition 240, 284pk/406nm
Ik heb een mk5 GTI met een uitlaat die een mooie roffel maakt, maar ik vind 'm te luid. Ik weet het merk niet, maar het is een R32-achtig ding, met dubbele pijpen links en rechts. Er zit ook een originele ABT onderspoiler onder die bij deze uitlaat past. Geluid is bijzonder mooi, maar ik wil juist weer rustig rijden, de kids klagen regelmatig achterin dat ze de muziek niet goed horen....
Als deze uitlaten uitwisselbaar zijn (is de 1.4 hetzelfde als de 2.0?) zou ik best terug naar origineel willen, dus ruilen.
Maar dan moet iemand die er verstand van heeft laten weten of dit überhaupt kan.
Als deze uitlaten uitwisselbaar zijn (is de 1.4 hetzelfde als de 2.0?) zou ik best terug naar origineel willen, dus ruilen.
Maar dan moet iemand die er verstand van heeft laten weten of dit überhaupt kan.
daar hebben ze toch ipods voor