welk merk slotbouten is aan te raden.

Alles over de velgen, banden. onderstel en remmen keuzes van jouw GTI
Plaats reactie
Drazle
Type auto: Golf MK6 Gti

welk merk slotbouten is aan te raden.

Bericht door Drazle »

Ik heb ff een vraagje heb sinds vandaag mn nieuwe 19 inch bbs ch-r matt antraciet eronder liggen :D . . En uiterst tevreden mee ( foto's volgen nog). En heb er een set mac guard slotbouten opzitten. Nu zei mijn zwager dat die makkelijk te slopen/stelen met gebruik van een vreetdop. Hij heeft het zelf een x gedaan bij zijn eigen auto wegens afbreken van de sleuteldop.

Dit set slotbouten waren het duurste wat ze me aanbieden bij peter de Groot bandenservice. Alleen is dit dus echt zo makkelijk te slopen en vervolgens je velgen te stelen ??? Heeft er iemand ervaring mee en of betere suggesties? ???
TheDGM
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: welk merk slotbouten is aan te raden.

Bericht door TheDGM »

Laatst bij het verwisselen van mijn wielen ben ik erachter gekomen dat van 1 van mijn originele slotbouten de tandjes scheef stonden, dus reed langs de vw dealer om een nieuwe te halen. Mooi niet, was niet mogelijk. Moest een nieuwe slotboutenset aanschaffen van twv €60,- waarna ik maar gewoon om een normaal boutje vroeg waarop de baliemedewerker aan mij vroeg of dat wel zo veilig was.

Je weet maar nooit, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me eigenlijk geen zorgen maak dat iemand mijn wielen onder mijn wagen vandaan komt schroeven. (ik hoop niet dat ik iemand op ideeën breng)

Je kan ook aan elk wiel ook 5 verschillende merken slotbouten monteren, zal ze vast vertragen :lol:
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Afbeelding

Gr. Dave
KnuffelTurk

Bericht door KnuffelTurk »

Drazle schreef:Ik heb ff een vraagje heb sinds vandaag mn nieuwe 19 inch bbs ch-r matt antraciet eronder liggen :D . . En uiterst tevreden mee ( foto's volgen nog). En heb er een set mac guard slotbouten opzitten. Nu zei mijn zwager dat die makkelijk te slopen/stelen met gebruik van een vreetdop. Hij heeft het zelf een x gedaan bij zijn eigen auto wegens afbreken van de sleuteldop.

Dit set slotbouten waren het duurste wat ze me aanbieden bij peter de Groot bandenservice. Alleen is dit dus echt zo makkelijk te slopen en vervolgens je velgen te stelen ??? Heeft er iemand ervaring mee en of betere suggesties? ???
Ik en staffpride willen de originele van bbs halen ( die hebben een zwarte coating ). De prijs is €180 voor alle bouten + 4 slotbouten. Misschien dat we wat kunnen regelen als we 3 setjes in 1x halen :mrgreen:
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk

''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
eddiea
Type auto: Golf MK6 GTI

Bericht door eddiea »

Ik heb nog BBS slotbouten liggen. Ik heb juist McGuard besteld nu.
bzb

Bericht door bzb »

worden tegenwoordig nog velgen gestolen? is volgens mij meer gedoe dan de hele auto
staffpride
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Contacteer:

Bericht door staffpride »

Bij de bbs set zitten geen slotbouten helaas.
mc gard levert ook de zwarte set bouten incl slotbout.

mcgard staat in principe als beste aangeschreven,
Elke slotbout is er af te krijgen met die draaddoppen
MVG EMServices

Afbeelding
g-loudertje
Type auto: Porsche Boxster S

Bericht door g-loudertje »

bzb schreef:worden tegenwoordig nog velgen gestolen? is volgens mij meer gedoe dan de hele auto
Hoor het zo nu en dan nog wel bij mij in de buurt. Pas een set orginele le mans onder een leon cupra vandaan gejat. Toen ik bij de Opel dealer werkte en de Insignia net uit was zijn er in totaal 10 set gejat. De dieven legde oude banden onder de dorpels zodat ze krik er nog wel onder vandaan kregen. Met verdere schade tot gevolg.

Voor mij ALTIJD slotbouten. Is geen garantie maar vertraagd zeker. Heb zelf ook macguard.
Plaats reactie

Terug naar “Velgen / Banden / Onderstel / Remmen”