Dit set slotbouten waren het duurste wat ze me aanbieden bij peter de Groot bandenservice. Alleen is dit dus echt zo makkelijk te slopen en vervolgens je velgen te stelen ??? Heeft er iemand ervaring mee en of betere suggesties? ???
Ik en staffpride willen de originele van bbs halen ( die hebben een zwarte coating ). De prijs is €180 voor alle bouten + 4 slotbouten. Misschien dat we wat kunnen regelen als we 3 setjes in 1x halenDrazle schreef:Ik heb ff een vraagje heb sinds vandaag mn nieuwe 19 inch bbs ch-r matt antraciet eronder liggen. . En uiterst tevreden mee ( foto's volgen nog). En heb er een set mac guard slotbouten opzitten. Nu zei mijn zwager dat die makkelijk te slopen/stelen met gebruik van een vreetdop. Hij heeft het zelf een x gedaan bij zijn eigen auto wegens afbreken van de sleuteldop.
Dit set slotbouten waren het duurste wat ze me aanbieden bij peter de Groot bandenservice. Alleen is dit dus echt zo makkelijk te slopen en vervolgens je velgen te stelen ??? Heeft er iemand ervaring mee en of betere suggesties? ???
Hoor het zo nu en dan nog wel bij mij in de buurt. Pas een set orginele le mans onder een leon cupra vandaan gejat. Toen ik bij de Opel dealer werkte en de Insignia net uit was zijn er in totaal 10 set gejat. De dieven legde oude banden onder de dorpels zodat ze krik er nog wel onder vandaan kregen. Met verdere schade tot gevolg.bzb schreef:worden tegenwoordig nog velgen gestolen? is volgens mij meer gedoe dan de hele auto
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten