Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
nadat ik mijn schroefset heb laten monteren heb ik hem laten uitlijnen, nu 30.000 km later kwamen de zomerbanden er zo onderuit aan de achterkant, hierbij is de rechrekant van de foto het deel band wat aan de binnenkant zit:
gevalletje te veel camber of hoort deze manier van afsluiten een beetje bij flinke verlaging? opnieuwe uitlijnen of helaas pindakaas?
Zou gewoon af te stellen moeten zijn of men had na het monteren van de verlaging al moeten melden dat de camber niet verder af te stellen is dan is het inderdaad pindakaas
Audi RS3 JD stage 2 met 538 pk 719 NM. Wagner downpipe/ APR intake /Wagner intercooler en Audi sportpakket top 300+ .
Nou BZB. Denk dat je lekker je dempers in hardheid af moet stellen (wat je al van plan was) en dan lekker opnieuw laten uitlijnen bij diegene waar je geweest ben als service.
Whahaha int kader van bezuinigingen eerdt de ene helft oprijden en dan de andere helft. . Ben je mooi klaar mee. Ff uitlijnen en ff een dik rubber spoor zetten bij jullie in de straat en de banden zijn weer egaal