Hoe bevalt de 7pp ten opzichte van de ED35, Yal??(volgens mij heb ik dat nog nergens voorbij zien komen)
Het standaard vermogen van een ED35 zit zo rond de 260pk dus dat is inderdaad positief

De mk7 pp bevalt niet zo goed , heeft problemen met trillingen en slechte rechtuit stabiliteit.Back@GTI schreef:Nu we toch dit topic een beetje aan het kapen zijn…
Hoe bevalt de 7pp ten opzichte van de ED35, Yal??(volgens mij heb ik dat nog nergens voorbij zien komen)
Het standaard vermogen van een ED35 zit zo rond de 260pk dus dat is inderdaad positief
Wel brute pech blijkbaar. Ik heb enkel problemen gehad met de piepende veren, was op zich snel opgelost in garantie.yal schreef:De mk7 pp bevalt niet zo goed , heeft problemen met trillingen en slechte rechtuit stabiliteit.Back@GTI schreef:Nu we toch dit topic een beetje aan het kapen zijn…
In totaal ben ik 3x terug geweest en de dealer doet al het mogelijke om het probleem op te lossen.
Daarnaast heeft de standkachel kuren , elektrische handrem geeft soms storing en motor loopt koud soms onregelmatig.
Verder super mooie wagen , mooi interieur en meer ruimte behalve dan de kofferbak.
Motor is braaf vergeleken bij de ED35 maar een stuk zuiniger en toch behoorlijk snel.
De pp remmen zijn een enorme verbetering en de besturing geeft meer feedback.
Na ca. 5000km olie en filter laten wisselen en peil stond nog steeds op max. , moest wel een 1/2 liter G13 bij.
Jammer dat de brandstof tank 10% kleiner is gemaakt , doe mij maar een grotere tank desnoods optioneel.
Kortom , ik had langer moeten wachten met de aanschaf totdat de kinderziektes eruit waren.
Het kost allemaal zeer veel tijd en daar heb ik niet veel van.......
Groet Yal
@Michel , met de hand schakelen bevalt prima.Back@GTI schreef:@Yal,
Ow… dat is wel balen zoveel kinderziektes. Doe je een mooie goede auto weg en geef je een bak met geld
uit en heb je een hoop ellende. Ik hoop dat het allemaal snel opgelost is voor je zodat je eindelijk
echt kan gaan genieten van je 7pp.
Hoe bevalt het schakelen met de hand na een tijd dsg gereden te hebben?
Ik heb geen olieverbruik , ook niet na de Autobahn ritjes.MarsMan schreef:Ga je geen spijt van krijgen het rijd fantastisch.
En idd wel iets olie verbruik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten