uitlijnen bij in en uitbouwen achterdempers?
uitlijnen bij in en uitbouwen achterdempers?
ik wil mijn achterdempers afstellen en moet daarom deze aan de bovenzijde even losmaken van de auto, is dit verstorend voor de uitlijning camber enz.?
- Tino
- Type auto: Scirocco MK3
Re: uitlijnen bij in en uitbouwen achterdempers?
Ligt aan de bevestiging,vandaag mijn Rocco voor zien van Bilstein dempers rond om en achter is niet nodig omdat de schokbreker aleen dempt en los er tussen geschroeft en dus geen onderdeel van de ophanging is voor is deze wel een onderdeel van de ophanging en moest iets bij gesteld
ga er van uit dat dit dus ook bij jou als je hem los kunt halen zonder dat alles naar beneden komt ook niet nodig is

Audi RS3 JD stage 2 met 538 pk 719 NM. Wagner downpipe/ APR intake /Wagner intercooler en Audi sportpakket top 300+ .
is er iemand die t weet for sure voor nen golf? ik ga ze dit weekend bijstellen
merci bien

- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Ik zou hem sowieso even laten uitlijnen weer als het los is geweest.
Als hij net iets verschuift met vastzetten veranderd het toch.
En op die afstand is 1 mm bovenaan al een paar mm onderaan.
En uitlijnen kost tegenwoordig ook niet zo veel meer. voor 35€ doen ze het rondom
En uitlijnen kost tegenwoordig ook niet zo veel meer. voor 35€ doen ze het rondom
Lijkt mij ook wel zo verstandig. Anders heb je daar weer van diezelfde semi-slicks als waar je een tijdje geleden mee rondreedstaffpride schreef:Ik zou hem sowieso even laten uitlijnen weer als het los is geweest.

Waar is dat zo goedkoop? Klinkt als een koopje.staffpride schreef: En uitlijnen kost tegenwoordig ook niet zo veel meer. voor 35€ doen ze het rondom

ken ze ook niet €65 komt eerst tegenwoordig, maar ik heb het tijdje gelee laten doen met me nieuwe bandjes, kreeg wel korting voor de schele uitlijning
55€ bij Leen Post in Sliedrecht