Gezocht : Originele Lamborghini Naafkapjes

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Chris5gti
Type auto: Golf 5 GTI

Gezocht : Originele Lamborghini Naafkapjes

Bericht door Chris5gti »

Zoals aan de titel te zien is ben ik opzoek naar Originele Lamborghini naafkapjes ( center caps ) .
Ze moeten passen op de Gallardo velgen en dan bedoel ik de Cassiopeia velgen (niet de Callisto velgen) .
Hier een foto van de velgen waar ook te zien is welke naafkapjes ik nodig heb .
Ook als je meschien iemand weet die ze verkoopt , alle tips zijn welkom (behalve ga naar de Lamborghini dealer ;) )
Alvast bedankt .

Afbeelding
Chris5gti

Re: Gezocht : Originele Lamborghini Naafkapjes

Bericht door Chris5gti »

Nog steeds op zoek .
theo
Global Moderator
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15

Bericht door theo »

Chris5gti

Bericht door Chris5gti »

Bedankt voor je moeite !
Dat zijn idd de goeie die eerste site had ik ook al gevonden alleen de verzendkosten zijn erg hoog (bij ebay.com kost het bijv. meer dan 100$ aan verzendkosten vanuit usa ) en er moeten nog " import duties" bij betaald worden .
Is me allemaal een beetje ingewikkelt en denk dat het dan te duur wordt . Ik heb ook al bij Lamborghini in Brussel aangevraagt daar kosten ze 65 euro per stuk , dus 260€ voor 4 naafkapjes . Vandaar dat ik dacht vraag eerst eens of iemand ze meschien 2e hands verkoopt ;)
Tino
Type auto: Scirocco MK3

Bericht door Tino »

En als je een mail naar Lamborghini Italie doet met een paar mooie foto`s van de auto of men je kan helpen wie weet komen ze je tegemoet in de prijs ;)
Audi RS3 JD stage 2 met 538 pk 719 NM. Wagner downpipe/ APR intake /Wagner intercooler en Audi sportpakket top 300+ .
Chris5gti

Bericht door Chris5gti »

Tino schreef:En als je een mail naar Lamborghini Italie doet met een paar mooie foto`s van de auto of men je kan helpen wie weet komen ze je tegemoet in de prijs ;)
Het idee is leuk maar ik denk dat ze er bij Lamborghini weinig begrip voor hebben :D
R32Amsterdam
Type auto: Golf 6 R

Bericht door R32Amsterdam »

Je velgen zijn wel echt mooi, moest je nog wat aanpassen om ze onder je GTI te krijgen?
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”