Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wilcoos schreef:Auto weggebracht voor een onbekende beurt. Ben benieuwd wat de schade wordt
Wat is een "onbekende" beurt???
Ik ken een kleine of een grote en verder heten het meestal reparaties toch?
Ben benieuwd en hoop dat het meevalt voor je...
Wilcoos schreef:Auto weggebracht voor een onbekende beurt. Ben benieuwd wat de schade wordt
Wat is een "onbekende" beurt???
Ik ken een kleine of een grote en verder heten het meestal reparaties toch?
Ben benieuwd en hoop dat het meevalt voor je...
Kleine-, grote-, jaarbeurt. Noem maar op, zoveel merken zoveel soorten. Bij VW zijn het intervalservices; tenminste als je variabele service intervallen hebt (longlife service). En bij elke service interval kunnen andere onderdelen aan de "beurt" zijn.
Dit staat aangegeven in je serviceplan. In zoverre voorspelbaar. Bijkomend zijn de "onvoorziene" slijtage-onderdelen oftewel reparaties (remblokken, remschijven e.d.). Een "beetje" VW dealer geeft je vooraf een kostenopgave. De prijzen staan namelijk vast. Bijkomend zijn altijd die zaken die zogenaamd blijven "plakken" --> ruitenwissers e.d.
Hij gaat inderdaad morgen bellen. Is de eerste beurt die ik laat doen. Hoop dat de dealer bij aankoop een grote beurt heeft gedaan. (vw select) we zien het morgen wel.
Wilcoos schreef:Hij gaat inderdaad morgen bellen. Is de eerste beurt die ik laat doen. Hoop dat de dealer bij aankoop een grote beurt heeft gedaan. (vw select) we zien het morgen wel.
Nou doe ik het meeste onderhoud aan de auto zelf, maar voor deze bedragen wil ik hem ook wel wegbrengen.
Probleem is alleen dat waarschijnlijk geen ene dealer het accepteert als je je eigen onderdelen mee neemt.......
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
Ach, moet ook eerlijk zeggen dat dit een aanname is van me hoor.
Zal de lokale dealer wel eens een belletje geven.
Wie weet valt het mee en is er goed over te praten.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik geen al te beste ervaringen heb met de verkopende kant van deze dealer.
( mij te popie jopie in combinatie met een zeker arrogantie en een "ik weet alles beter" mentaliteit..... )
Wie weet is de werkplaatskant het dia negatief hiervan...
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
Ik doe meestal ook veel zelf, maar door tijdgebrek het hele verhaal nu door de dealer laten doen. Als ik tijd heb zal ik even een scan maken en plaatsen wehoo.
Erg druk geweest, gewassen, in de was, ramen in de provision (ideaal!!), plastic van de bumpers is weer mooi zwart, nieuwe wissers voor en achter, vloeistoffen bijgevuld, stofzuigen. Al met al, hij staat weer blinkend voor de deur!
Nu maandag nog even de distributie vervangen en dan kan ik voorlopig weer vooruit
Vanmorgen vroeg voor dat ik na het werk ging even de nieuwe wielen in de auto gelegd,
Vanmiddag deze eronder gezet Daarna even provisorisch schoon gespoten met hogedrukspuit
Toen meteen even de ramen gedaan,En net na het eten had ik de auto nog maar eens even goed gewassen
En snel een fototje gemaakt met de nieuwe wielen eronder
Links geen nut, rechts heeft een sleuf die lucht de motorruimte ingooit. Ik heb ooit begrepen dat het eigenlijk voor DSG bedoelt was, maar daar verschillen de meningen over. Hele tijd geleden van iemand op het AW forum overgenomen, staat wel mooi zo.
@ Martijn
Even een asociale vraag
Was dat logo duur of heb je deze compleet moeten kopen met achterklep schakelaar? Want die zijn aardig aan de prijs plus minus 125euro dacht ik